M.Randers – apie kandžias M.Stonkaus Vyto replikas ir verslą: „Didžiuojuosi, ką sukūrėm“

Šiemet 25-ąjį gimtadienį atšventusi žinoma nuomonės formuotoja bei verslininkės Dainos Bosas dukra Maria Randers, vos prieš tris mėnesius pristačiusi savo prekės „Bad Decisions“, tuomet dar nesitikėjo, jog per labai trumpą laiką sulauks tokios didelės sėkmės. Jos kuriami kūną formuojantys ir moteriškas linijas išryškinantys apatiniai bei laisvalaikio drabužiai labai greitai užpildė trūkstamą nišą, o pati jaunoji verslininkė jau drąsiai kuria didesnius planus, net neketindama sustoti ties Lietuva.
Maria Randers
Maria Randers

Verslo idėja padiktuota asmeninio poreikio

Maria pasakoja, jog nepaisant to, jog jau ne vienerius metus jos visą laiką užėmė aktyvus darbas socialiniuose tinkluose, jau kuris laikas jai ramybės nedavė idėja, jog jai trūksta didesnės savęs realizacijos. Užaugusi su sėkmingus verslus kūrusiais tėvais, Maria ir pati ne vienerius metus brandino idėją apie nuosavą verslą, tačiau mintis, kas tai galėtų būti, atėjo neplanuotai. Ir nors ji laikoma viena stilingiausių moterų šalyje – nuoširdžiai pripažino, jog niekada net negalvojo, kad jos verslas bus susijęs su kūryba ar stiliumi.

„Praėjusiais metais su mama kartu ruošėmės muzikos apdovanojimams ir ieškojome gerų kūną formuojančių apatinių, kuriuos galėtume dėvėti po suknele. Supratau, kad tokius rasti Lietuvoje – labai sudėtinga, o pradėjus domėtis plačiau, paaiškėjo, kad kokybiškų formuojančių apatinių sunku gauti ir visoje Europoje. Manau, kad tuomet viskas atsitiko reikiamu metu ir reikiamoje vietoje. Nuo čia kilo idėja užpildyti šią trūkstamą nišą Lietuvoje, kur tokių drabužių konceptas dar nėra gerai pažįstamas. Nežinau, ar pati viena būčiau išdrįsusi viską pradėti, tačiau suradusi tinkamus ir tokius pat užsivedusius žmones ir subūrusi stiprią komandą, nusprendžiau pradėti domėtis plačiau, ieškoti sprendimų ir pradėti plėtoti šią verslo idėją“, – pasakoja Maria.

Marios Randers prekės ženklo fotosesijos kadras
Marios Randers prekės ženklo fotosesijos kadras

Geriausios pamokos atėjusios iš tėvų

Maria pripažįsta, kad pradėjusi savo verslą žinojo, jog lengva tikrai nebus. Ir nors žinoma moteris tikėjosi, jog sulauks susidomėjimo savo kurtais drabužiais, net neįsivaizdavo, kad kai kurie jų bus išgraibstomi vos pasirodę prekyboje.

„Nuoširdžiai neįsivaizdavau, kad bus taip sunku. Kad tiek streso kels gamyba, visų grandžių suvaldymas, kai tavo kuriamas drabužis turi praeiti ne per vienas rankas. Ir jei kažkur įsivelia klaida – viskas tarsi sniego gniūžtės efektas, atrodo, kad to nuo kalno riedančio kamuolio jau nebeįmanoma suvaldyti. Bet išmokau nepanikuoti, į viską žiūrėti ramiai. Iššūkių tikrai buvo daug, bet su visais susitvarkėm. Džiaugiuosi, kad patarimų visada galiu kreiptis į tėvus – juk jie abu verslininkai ir jų įžvalgos aukso vertės. Kai pradėjau, nežinojau ko tikėtis, bijojau ir kažką prognozuoti.

Tačiau juk tai – vis dar ir yra mano verslo pradžia, juk startavome vos prieš kelis mėnesius. Dažnai susėdame su tėčiu, pasikalbame, paanalizuojame situaciją. Žinau, kad tikrai būčiau padariusi ne vieną klaidą, jei ne jo patarimai. Dabar visiškai esu atsidavusi savo verslui – esu jame 24 valandas per parą. Didžiuojuosi, ką sukūrėm. O su kiekviena diena ateina ir naujos pamokos, nauji dalykai ir nauji iššūkiai, kuriuos, tikiu, kad visus įveiksiu“, – dalinasi Maria.

Marios Randers prekės ženklo fotosesijos kadras
Marios Randers prekės ženklo fotosesijos kadras

Drąsus pareiškimas subūręs bendruomenę

„Bad Decisions“ – skambus vardas, kuris labai greitai atkreipė drąsių, stiprių ir savimi pasitikinčių moterų dėmesį. Maria juokiasi, jog toks pavadinimas, nors ir tikrai primena pašėlusią jos pačios paauglystę, gimė spontaniškai, tačiau jo nešama žinutė – su daug gilesne prasme. Tuo tarpu ir pačios Marios tikslas – tikrai ne tik parduoti drabužį, bet ir edukuoti moteris, kokią didelę galią įvaizdžiui turi formuojantys drabužiai.

„Tai apie drąsią moterį, kur žino arba dar tik sužinos, kad tikroji elegancija slypi gebėjime priimti save ir gyventi pagal savo pačios taisykles. Noriu, kad kiekviena jaustųsi ne tik įsigijusi drabužį, bet priklausanti didelei mūsų bendruomenei. Žinau, kad formuojantys apatiniai dar nelabai pažįstami tarp mūsų šalies moterų, dar susiduriam su tuo, jog dažnai jos bijo spraustis į rūbą, kuris yra akivaizdžiai mažesnis ir tam reikia įdėti pastangų, dėl to norime jas supažindinti su tuo, ką gali šie rūbai.

Juk sunkumai kyla tik dedantis pirmus porą kartų – toliau jau rūbas nugula ant kūno ir viskas pasidaro daug paprasčiau. Vis dažniau sulaukiu laimingų moterų žinučių, kad jaučiasi nerealiai ir net įlindo į kelnes ar sijonus, kurie jau seniai nebetiko, o stipriai išryškinti figūros linkiai prideda dar daugiau pasitikėjimo savimi. Kiekviena tokia žinute tik patikina, jog tikrai einame teisingu keliu“, – džiaugiasi Maria Randers.

Piktus komentarus užgožia didesni tikslai

Paklausta, ar pradėjusi savo verslą sulaukė ir neigiamų komentarų, Maria juokiasi prisiminusi ir plačiai nuskambėjusią situaciją socialiniuose tinkluose su vienu žinomu komiku, nepagailėjusio kandžių replikų jos verslo idėjai ir pavadinimui. Tačiau pati Maria nuoširdžiai pripažįsta, kad nors pikti komentarai kartais ir gali paliesti skaudžiau, ilgai apie juos nėra kada galvoti, kai planuose – dideli užmojai ir noras pasiekti platesnius vandenis.

Marios Randers prekės ženklo fotosesijos kadras
Marios Randers prekės ženklo fotosesijos kadras

„Žinau, kad visiems niekada neįtiksi. Visada atsiras ir blogų komentarų ir pavydžių žmonių replikų. Mokausi prieš juos užsimerkti, nors ir ne visada lengva, nes įdedu čia visą savo širdį, bet suprantu, kad būnant viešumoje, kitaip tikriausiai ir nebus. Tačiau blogoms emocijoms šiuo metu tikrai nėra vietos. Nesustojame ties sėkmingu startu, analizuojame kiekvienos moters poreikius, gilinamės į konstruktyvius komentarus, tobulėjame, plečiamės ir jau brandiname planus eiti į tarptautinę rinką, kas nuo pat pradžių ir buvo mūsų tikslas. Tikiu savo idėja, ir nors manau, kad šiame kelyje padarysiu dar ne vieną „bad desicion“, žinau, kad kiekvienas jų prives prie gerų pamokų ir tikrai gerų nuotykių“, – juokdamasi užbaigia Maria.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Artėja LEA kvietimas įsigyti naujus šilumos siurblius su kompensacija
Reklama
„BITmarkets“ parodoje „Next Block Expo“ laimėjo apdovanojimą už geriausią klientų aptarnavimą
Reklama
Verslo civilinė atsakomybė: kokių sričių įmonės ją patiria dažniausiai ir kodėl?
Reklama
Amžėjimas nėra nuosprendis: kas gali padėti išlaikyti energiją ir jaunystę?