M.Silickaja-Šmatavičienė parduoda popierinių rankinių „Tata Paper“ verslą: „Daug kas stebisi“

Laidų vedėja, prodiuserė Marija Silickaja-Šmatavičienė užverdama televizijos studijos duris kasdien nerdavo į kitą mylimą veiklą – šešerius metus ji rūpinosi savo įkurtu verslu „Tata Paper“. Unikalias ir vienetines rankines bei kuprines iš popieriaus kūrusi Marija nuo pat verslo pradžios į jį dėjo visą savo širdį, tačiau galiausiai jai teko priimti svarbų sprendimą – eterio žvaigždė paskelbė, kad „Tata Paper“ parduodamas.
Marija Silickaja-Šmatavičienė, Dalia Belickaitė
Marija Silickaja-Šmatavičienė, Dalia Belickaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Portalui Žmonės.lt Marija Silickaja-Šmatavičienė pasakojo, kad nuo pat popierinių rankinių ir kuprinių prekės ženklo „Tata Paper“ įkūrimo ji pati rūpinosi viskuo. Teko kurti dizainus, ieškoti ir pirkti žaliavas, pakuoti siuntas, vystyti prekės ženklo identitetą ir t.t. Tačiau po šešerių metų verslo vykdymo jai teko priimti sprendimą verslą parduoti dėl svarios priežasties.

„Buvome pirmieji Lietuvoje sukūrę popierinių kuprinių verslą ir iki šiol neturime konkurentų, – portalui Žmonės.lt pasakojo Marija. – Šis verslas išties paklausus, tačiau aš nebegaliu skirti jam pakankamai laiko. Iki gimstant Jokūbui, po darbo televizijoje visada važiuodavau į „Tata Paper“ ofisą, o dabar po darbų skubu pas vaiką. Verslo plėtojimui laiko nebelieka, o jo tikrai reikia“.

Asmeninio albumo nuotr./Marija Silickaja-Šmatavičienė
Asmeninio albumo nuotr./Marija Silickaja-Šmatavičienė

„Matau, kaip geras kūrinys gęsta neprižiūrimas. Labai gaila prarasti šią veiklą, nes šios rankinės tikrai paklausios ir įdomios, jos gaminamos iš ekologiškos, veganiškos, tvarios medžiagos. Tiesa, kai priėmiau sprendimą, daug kas stebėjosi, kaip galiu parduoti šią mintį, klausė, ar negaila. Tikrai gaila, bet, kita vertus, nebegaliu žiūrėti, kaip toks kūrinys miršta... Geriau bus pasidžiaugti, kai jis vėl augs ir gal visai į kitą lygį“, – pridūrė pašnekovė.

Apie tai, kad parduoda savo puoselėtą verslą, laidų vedėja, prodiuserė Marija Silickaja-Šmatavičienė paskelbė ir savo feisbuke.

„PARDUODAMAS VERSLAS! Arba ieškomi nauji šeimininkai taip pat mylintys ar sugebėsiantys pamilti tai, ką dariau aš.

Jau 6 metus plėtoju savo prekės ženklą ir matyt atėjo laikas rasti jam kitus šeimininkus, nes tiesiog nebeužtenka 24 valandų paroje, kad jis toliau augtu. Tiesiog sustabdyti veiklą – gaila, nes ji puikiai vyksta, tad kam numarinti gerą daiktą jei galima pratęsti jo sėkmingą gyvavimą.

Trumpai apie tai, koks yra mano brandas. Tai yra „Tata Paper“ – gaminiai iš plaunamo popieriaus, kuris tarnauja kaip oda. Ekologiška, stilinga, tvaru ir madinga. Visi mūsų gaminiai (kuprinės, rankinės, kosmetinės, namų dekoro elementai) yra pagaminti iš šio popieriaus.

„Tata Paper“ nuotr./Dalia Belickaitė
„Tata Paper“ nuotr./Dalia Belickaitė

Turime užmezgę ryšius su didžiųjų miestų boutiq'ais, neseniai startavome ETSY platformoje, turime puikiai veikiantį puslapį www.tatapaper.lt , nuomojamės nebrangias bet labai gražias patalpas Subačiaus g. 83 ir turime tobulą siuvėją technologę, kuri jau gerokai perprato ką galimą iš šios medžiagos nuveikti.

Tad mūsų augintinis ieško naujų šeimininkų. Jei Jums ar Jūsų pražįstamiems tai būtų įdomu, susisiekite su manimi asmeniškai dėl detalių.

Aišku pirmenybę teiktume tiems, kad norėtų perimti viską, bet galime parduoti ir tik žaliavas kurių turime tikrai daug“, – skelbė Marija Silickaja-Šmatavičienė ir kvietė susidomėjusius verslo pirkimu susisiekti su ja privačiai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis