Mados ekspertė Marija Palaikytė patarė, kaip puoštis per šventes: drąsos ir blizgučių!

Nenumaldomai artėjant didžiosioms metų šventėms, daugiau dėmesio išvaizdai skiriančios moterys jau svarsto, kaip gi per jas puoštis. Kad būtų lengviau apsispręsti, savo patarimais pasidalijo mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė. Šįmet ji ragina nebijoti puoštis drąsiai, taip pat – eksperimentuoti.
Marija Palaikytė
Marija Palaikytė / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Trečiadienio vakarą Vilniaus prekybos centre „Europa“ atidaryta nauja drabužių parduotuvė „Claire“. Atidarymo proga svečiams pristatyta naujoji parduotuvės kolekcija, ją pristatė žinomos moterys – Gražina Gum, Daiva Žeimytė, Agnė Byčiūtė-Jankauskienė ir Agnė Černičenko.

Pristatymo svečių gretose pasirodė keli žinomi žmonės. Pavyzdžiui, šokėja Kristina Tarasevičiūtė, jos mylimasis, aktorius Martynas Vaidotas, verslininkė Alesia Mačiulis.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos pristatymo akimirka
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Gražina Gum, Daiva Žeimytė, Agnė Černičenko ir Agnė Byčiūtė-Jankauskienė

Nepraleido renginio ir mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė. Artėjant didžiosioms metų šventėms ji Žmonės.lt skaitytojams patarė, kaip per jas puoštis.

Puoštis reikia drąsiai

Anot Marijos, šįmet ir vyrai, ir moterys turėtų nevaržyti savęs – šventėms puoštis daug ir drąsiai. Tokia tendencija!

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Marija Palaikytė
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Marija Palaikytė

„Šventėms puoštis tikrai galima drąsiau. Apskritai, šįmet mada labai dėkinga drąsesniems pasirinkimams, yra daug dekoro elementų: aplikacijų, kaspinų, puošybos gėlėmis, reljefinių papuošimo būdų, įvairiausių blizgučių. Švenčių metu žmonėms siūlyčiau leisti sau paeksperimentuoti ir apskritai turėti noro puoštis. Manau, tai labai svarbu. Neužsisėdėkite kasdienybėje, ieškokite, kaip pasipuošti“, – šypsojosi M.Palaikytė.

Daugeliui Kalėdos asocijuojasi su trimis spalvomis – raudona, žalia, auksine. Ar tokius kostiumėlius iš spintų ir traukti?

Iki pat Kalėdų bus aktuali švelniai melsva spalva, o įprastai šaltuoju sezonu taip nebūna.

„Svarbiausia nederinti spalvų taip, kad patys atrodytumėte kaip Kalėdų eglutė. Žinoma, galima atkreipti dėmesį ir į šįmet madingas spalvas. O šįmet labai madingas blizgesys, metalo atspalviai. Iki pat Kalėdų bus aktuali švelniai melsva spalva, o įprastai šaltuoju sezonu taip nebūna. Tai įdomesnis, originalesnis priėjimas prie žiemos mados. Be to, ypač madingi kailio elementai, jų taip pat nereikėtų pamiršti. Kreipkite dėmesį į dekoro elementus. Jie gali būti ryškiaspalviai arba pasteliniai – kaip labiau norisi“, – patarė M.Palaikytė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos pristatymo akimirka
V.Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Marija Palaikytė

Šventiškas blizgesys

Ji sako, kad per šventes puoštis ne tik kad reikia, bet ir būtina. Ir apsitempus džinsus prie kalėdinio stalo sėsti tikrai nederėtų.

„Džinsai tikrai nėra Kalėdų atributas. Ir taip juos per dažnai žmonės renkasi... Šventėms siūlyčiau paieškoti alternatyvų. Reikia kažko jaukesnio, šventiškesnio. Moterims nuoširdžiai rekomenduočiau rinktis sukneles, žinoma, galima ir sijoną su palaidine derinti. Be abejo, kelnės taip pat gali atrodyti šventiškai. Bet niekas taip nepabrėžia moteriškumo kaip sijono ar suknelės deriniai“, – sufleruoja.

O kaip gi puoštis Naujų metų šventei? „Apnuoginti pečiai, blizgesys... Blizgėti Naujų metų naktį tikrai galima, o šįmet – ypač rekomenduotina. Tokia tendencija išsilaikiusi visus metus. Nereiktų bijoti! Dar rekomenduočiau išraiškingus aksesuarus. Pavyzdžiui, didelius auskarus arba dekoratyvines pirštines. Jos šįmet – ypač įdomus akcentas, kuriam skiriama labai daug dėmesio. Pirštinės gali būti dekoruotos karoliukais, gėlėmis... Yra daug variantų“, – tikina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis