Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mados infekcijoje“ buvusiame taksi parke – netikėti svečių stiliaus eksperimentai

23-ioji „Mados Infekcija“ šeštadienį vienam vakarui atvėrė buvusio Vilniaus taksi parko vartus, kur nusidriekė 100 metrų ilgio podiumas. Čia suplūdo ir būrys svečių, kaip reikiant pasistengusių atrodyti kuo originaliau – kai kurie pasirinko itin netikėtus stiliaus derinius.
„Mados infekcijos“ svečiai
„Mados infekcijos“ svečiai / Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr.

Kaip ir kasmet, taip ir šiemet dizainerių naujausių kolekcijų pristatymų atvykę pasižiūrėti svečiai ir patys pademonstravo išskirtinius drabužių derinius. Džiugiai nusiteikę jie prie sienelės pozavo fotografams ir stebino išties įvairiu ir į jokius rėmus neįspraustu įvaizdžiu.

Kviečiame įvertinti „Mados infekcijos“ svečių stilių:

Tai – jau 23-oji „Mados infekcija". Šįkart jai pasirinkta ir netikėta vieta. Taksi parko erdvė virto didele meniška instaliacija – paroda, kurios pagrindinė ašis – mada. Ten, kur kažkada parkavosi 500 Volgų, dizaineriai rikiavo savo naujausius modelius. Tiesa, šiemet festivalis vyko tik vieną dieną.

Įprasta, kad „Mados infekcija“ yra tapusi vieta pasirodyti jauniems dizaineriams, laimėjusiems „Injekcijos“ konkursą. Taigi ir šiemet renginyje savo naujausius darbus pristatė penki iš šešių praėjusį rudenį vykusios „Injekcijos“ nugalėtojų: pagrindinį prizą už mados dizainą ir publikos simpatijas pelniusi Liepa Aliukaitė, „Polimodos“ universiteto Italijoje studentai Domenico Orefice ir Valerie Armas, estas Tauri Västrikas ir Adelė Burokaitė.

Be jų, savo naujausias kolekcijas ant podiumo išrikiavo ir keturi „Mados infekcijos“ senbuviai: Sandra Straukaitė, Morta Nakaitė, iš Londono sugrįžęs Saimonas Tartenis ir iš Norvegijos atvykusi Vaida Voraitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?