„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Mados infekcijos“ dalyvė: dizainerė Laura Dailidėnienė ir jos kolekcija „Ruduo/žiema 2014/15“

Kovo 21-23 dienomis vyksiančioje 16-oje „Mados infekcijoje“ savo kolekcijas pristatys dvidešimt Lietuvos ir užsienio dizainerių. Portalas Žmonės.lt tęsia pažintį su didžiausiame Lietuvos mados festivalyje pasirodysiančiais kūrėjais.
Lauros Dailidėnienės kolekcija
Lauros Dailidėnienės kolekcija / Rūtos Matilionytės nuotr.

Dizainerė Laura Dailidėnienė nuo 2003 metų savo darbus žymi prekės ženklu „Daili“. Pagrindinė šio prekės ženklo idėja: mada trapi kaip stiklas – ir nesustabdoma kaip laikas!

„Daili“ – tai lietuviškas prekės ženklas, turintis dešimtmetę patirtį dizaino ir mados srityje. Dizainerei svarbi  išgryninta gaminio koncepcija ir europietiška kokybė.

Kiekvieną sezoną dizainerė L. Dailidėnienė pristato drabužių kolekcijas, rankines ir aksesuarus. Su prekės ženklu „Daili“ dizainerė praėjusiais metais dalyvavo ir tarptautinėse parodose Japonijoje bei JAV.

Dizainerės kūrybinis kelias prasidėjo gana anksti. Dar būdama studentė 1999 metais ji laimėjo konkursą „Smirnoff Fashion Awards“ ir teisę atstovauti Lietuvai bei savo kolekciją pristatyti Honkonge. Ten ji sulaukė tarptautinio dėmesio, o L. Dailidėnienės darbus įvertino tokie mados grandai kaip Johnas Rocha, Mathew Williamsonas ir kiti. Dizainerė taip pat dalyvavo mados konkursuose Lietuvoje, Olandijoje, Ukrainoje, Kinijoje ir Vokietijoje.

Redos Mickevičiūtės nuotr./Dizainerė Laura Dailidėnienė
Redos Mickevičiūtės nuotr./Dizainerė Laura Dailidėnienė

Dizainerę įkvepia kasdienis aplinkos suvokimas, technologijų paieškos ir jų poveikis aplinkai, forma, grafika, gamta ir net tokie paprasti dalykai kaip popieriaus lapas bei iš jo gimstantis origamis. Origamio lankstinys – pelėdžiukas – jau tapo atpažįstamu „Daili“ prekės ženklo simboliu. Origamio formos jau daugelį metų atsikartoja ir „Daili“ drabužio kirpimuose. Dizainerės drabužius nešioja kūrybinga, unikali ir nepriklausoma moteris.

Kolekcija: ruduo-žiema 2014-2015

Naujoji 2014-2015 metų rudens-žiemos moteriškų drabužių kolekcija yra dizainerės naujausių patyrimų įspūdis tarp Tokijo ir Niujorko. Kolekciją įkvėpė kelionės ir aplankytų šalių kultūriniai skirtumai. Tarp tylos ir milžiniško tempo, tradicijų ir modernumo, gamtos spalvų ir architektūros, jos linijų, stilių bei formų kontrastavimo ir tuo pačiu savotiško derėjimo.

Sakurų sodai bei fuksijų žiedų spalva, kuri puikiai atspindi naujausias mados tendencijas. Sutiktų žmonių paliktas įspūdis. Visi šie jausmai atsispindi Lauros Dailidėnienės naujausios kolekcijos drabužiuose, specialiai kurtuose audinio raštuose bei aksesuaruose. Drabužiuose dominuoja aštrios kirpimo linijos, skulptūriškos formos ir minkšti paviršiai.

Rūtos Matilionytės nuotr./Lauros Dailidėnienės kolekcija
Rūtos Matilionytės nuotr./Lauros Dailidėnienės kolekcija

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs