„Mados infekcijos“ modelių atrankoje – daugiau žengti podiumu norinčių vaikinų

Šeštadienį pasitempusios jaunos merginos ir vaikinai negailėdami savo laiko laukė ilgose eilėse. Ir ne dėl to, kad vyktų kokia pelninga akcija – jaunimas mėgino laimę „Infekcijos kastinge“, festivalio „Mados infekcija“ modelių atrankoje, kurios metu buvo ieškoma šviežių veidų šio mėnesio pabaigoje vyksiančiam festivaliui.
„Infekcijos kastingo“ akimirka
„Infekcijos kastingo“ akimirka / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Atviroje atrankoje prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, pasak „Mados infekcijos“ prodiuserės Renatos Mikailionytės, dalyvauti nutarė apie 600 žmonių. Dizaineriams ir modelių agentūros „Image Group“ atstovėms pasirodė tiek profesionalūs modeliai, tiek mados pasaulio paragauti norintys savanoriai.

„Modelių netrūksta nei vyrų, nei moterų. Yra ir profesionalų, ir labai organiškai tinkančių žmonių iš gatvės. Šįkart mane jie labai maloniai nustebino. Tikiuosi, kad dizaineriams renkantis juos taip pat pasiseks“, – portalui Žmonės.lt sakė R.Mikailionytė. Anot jos, jokio atrankoje vyraujančio modelių tipažo išskirti negalima – atrankoje dalyvauja kuo įvairiausios išvaizdos ir amžiaus žmonės.

Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Renata Mikailionytė
Renata Mikailionytė

„Ir 15–16 metų merginos gali puikiai tikti dizaineriams ir gerai atrodyti. Vaikinų iš tiesų labai daug, daug jų ir kvietėme, juk šiemet pusė kolekcijų yra vyriškų. Kalbant apie kūno sudėjimą, pavyzdžiui, vaikinai neturi būti „prisportavę“, jie turi būti „sausi“, tačiau turėti charizmos. Ji būtina visiems modeliams“, – teigė prodiuserė.

Privalumas – lengvai „pakeičiamas“ veidas

Atranką stebėjo ir viena pirminės modelių atrankos narių, modelių agentūros „Image Group“ bendraturtė Meda Jonaitytė. Pasak jos, šiųmetės modelių išvaizdos tendencijos paaiškės tuomet, kai dizaineriai išsirinks visus tuos, kurie demonstruos jų kūrinius ant „Mados infekcijos“ podiumo.

„Mes peržiūrėjome fizinius duomenis, kurie leidžia arba neleidžia būti modeliu, o tipažus renkasi dizaineriai. Kūno sudėjimas yra tas pats – svarbus ūgis ir apimtys, tačiau gerų modelių merginų nėra daug. Tokios manekenės bruožas tas, kad su makiažu jos veidas būtų lengvai keičiamas. Mes vertiname fizinius duomenis, eiseną, ritmo pajautimą. Veidus stilistai nesunkiai pakeičia ir pritaiko pagal poreikį. Šie, svarbiausi dalykai, kokie buvo, tokie ir lieka“, – aiškino M.Jonaitytė.

Anot jos, šiaurietiškų motyvų daugiausia į „Mados infekciją“ atsiveš užsienio dizaineriai, o ar jų modeliai bus tradiciniai šiauriečiai, kol kas galima tik spėlioti.

Vaikinai mėgina meluoti apie savo ūgį

Anot M.Jonaitytės, atvira atranka visuomet įdomi dėl ateinančių vaikinų. „Vyrų, norinčių dirbti modeliais, anksčiau buvo labai sunku surasti, dabar jų atsiranda vis daugiau. Tačiau mes į agentūrą priimame tik tuos, kurie griežtai atitinka kriterijus, tad jų yra nedaug. O šiemet „Mados infekcijos“ paklausa didžiulė. Kalbant apie merginas, dauguma jų jau „išrankiotos“ ir labai retai įvyksta stebuklas, kad per tokią atranką atrandame perliuką“, – kalbėjo ji.

Žinomos manekenės teigimu, toli gražu ne visi norintys atitinka modeliams keliamus reikalavimus. „Kartais sunku suprasti, kaip pats žmogus save suvokia, tačiau pažiūrėti ir patarti nesunku. Mane labiausiai erzina tai, kad žmonės meluoja savo ūgį. Mano ūgis yra 182 cm, tyčia į atranką nesiaviau aukštakulnių. Kai ateina vaikinas man iki smakro ir sako, kad jo ūgis yra 185 cm, nesuprantu, kam. Tai juokinga“, – kuriozišką situaciją pasakojo Meda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis