Mados kūrėjų teigimu, jaunatviškos ir labiau sportiškos linijos bus atsisakyta dėl to, kad dizaineriai nori, jog jų mados namai taptų labiau panašūs į prancūziškojo mados industrijos karaliaus „Chanel“ modelį. Daugiau kaip 26-erius metus mados versle besidarbuojantys D.Dolce ir S.Gabbana teigė manantys, jog didesnės sėkmės sulauktų visą veiklą perkėlę po vienu stogu.
„Manome, jog norėdami gerai dirbti, ilgai išsilaikyti rinkoje ir palikti ką nors vertinga po savęs, turime turėti vieną prekės ženklą, o ne du“, – sakė S.Gabbana. „Priimti šį sprendimą nebuvo lengva, bet esame labai laimingi, tai joks ne uždarymas, o tik didesnių perspektyvų atvėrimas. Esame nepriklausomi, tai mūsų kompanija ir neprivalome niekam atsiskaityti. Praeityje esame padarę klaidų, bet manome, kad šįsyk mes elgiamės teisingai“, – teigė D.Dolce.
Anot dizainerių, simboliai „D&G“ vistiek pasirodys tolimesnėje jų kūryboje – mat tai abiejų jų pavardžių pirmosios raidės, be to, toks užrašas trumpesnis ir dėl to tinkamesnis kai kuriai produkcijai nei pilnas pavadinimas „Dolce & Gabbana“.
Kalbos apie „D&G“ prekės ženklo uždarymą pasirodė dar pavasarį. Dabar paskelbta, kad praėjusią savaitę Milano mados savaitėje pristatytos „D&G“ kolekcijos yra paskutinės.
„Dolce & Gabbana“ mados namai susikūrė 1985-aisiais, o antroji mados linija „D&G“ buvo paleista 1994-aisiais. Pastarosios daiktai buvo pigesni ir jaunatviškesni.