Mados namų „Julija Janus“ pavasario-vasaros kolekcijos veidu tapo Aistė Jasaitytė-Čeburiak

Dizainerė Julija pristato naują pavasario-vasaros kolekciją „Šokiai mano virtuvėje“ (angl. „Dances in the kitchen“), kuri yra persmelkta šokio plastika. Judesys svarbus konstrukcijoje, audinio, drabužio kritime, marginime, faktūrose ir printuose.
Aistė Jasaitytė-Čeburiak – „Julija Janus“ pavasario-vasaros kolekcijos modelis
„Julia Janus“ pavasario-vasaros kolekcija / „Julia Janus“ nuotr.

Tai šešios mažos istorijos – Tango, Egocentric, New Wave, Secesija, The Garden, The Wall – kurios savo skirtingais siluetais, printais ir audiniais atspindi skirtingas nuotaikas.

„Julia Janus“ parduotuvių interjero atmosfera kuriama, kaip virtuvė ne be pagrindo. Virtuvė yra „Julia Janus“ įsivaizduojamas pasaulis, kuriame mes šokame, geriame arbatą, kalbame ir klausomės, dalinamės, kuriame planus, gaminame ledus. O šokis yra džiaugsmas, laisvė, bendravimas ir judėjimas. Šios vertingos būsenos yra pagrindiniai „Julia Janus“ siekimai. Jos ir tapo šios vasaros kolekcijos pagrindu.

Tango. Juoda ir balta, nėriniai ir blizgesys, įtampa ir atsipalaidavimas. Kolekcijoje susijungia liemenuoti ir laisvi siluetai. Lazeriu iškirpti raštai sukuria įtampą, be kurios neapseina tango. Ant trikotažo atspausti nėriniai minkština ir švelnina juodos spalvos dramatizmą.

Egocentric. Barokiniai šilko raštai, primenantys nėrinius, o gal – voratinklį,  aukso spalva ir  audinių blizgesys pratęsia tango temą. Kolekcija beveik vakarinė, skirta vasaros šventėms, skirta atrodyti rafinuotai ir kartu lengvai. Sukurta skubančiai XXI amžiaus miesto moteriai.

Verstos odos rankinės, gausios arba masyvios apyrankės, lengvai skrendantys auskarai – visa tai „Julia Janus“ vasaros kolekcijos privaloma dalis. Ir, žinoma, raudonos lūpos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų