Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mados pasaulyje – kailių reabilitacija

Dizaineriai, pastaraisiais metais ant podiumų išaukštinę dirbtinius kailius, į populiarumo viršūnę iškėlė ir natūralaus kailio dirbinius. Pastarieji ne vienerius metus buvo diskusijų objektas, mat jų naudojimui ir reklamai ypač aktyviai priešinosi gyvūnų teisių gynėjai.
„Chanel“ 2010-ųjų rudens – 2011-ųjų žiemos kolekcijoje – dominavo dirbtinis kailis.
„Chanel“ 2010-ųjų rudens – 2011-ųjų žiemos kolekcijoje dominavo dirbtinis kailis. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Drabužių gamintojai taip ištobulino technologiją, kad dirbtinio kailio beveik neatskirsi nuo tikro. Tačiau nutiko netikėtas dalykas – tiek kūrėjai, tiek pirkėjai ėmė gręžiotis į praeitį, su nostalgija prisimindami „senus gerus“ audinės kailinius.

Tikras kailis dominavo šio sezono kolekcijų pristatymuose – tiek batai, paltai, tiek aksesuarai pasidabino kailiu. Londono mados savaitėje, kuomet buvo rodomi 2010-ųjų rudens – 2011-ųjų žiemos drabužiai, mados vertintojai priskaičiavo net 48 proc. daugiau kailio nei prieš tai šaltuoju laikotarpiu. Taigi kailių imperijos pakilimas akivaizdus. Prie išaugusio kailių populiarumo prisidėjo ir garsenybės, vėl mielai įsisupančios į kailinį drabužį. Tiesa, neseniai už kailių reklamą buvo ypač puolamas supermodelis Naomi Campbell.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Chanel“ 2010-ųjų rudens – 2011-ųjų žiemos kolekcijoje – dominavo dirbtinis kailis.
„Chanel“ 2010-ųjų rudens – 2011-ųjų žiemos kolekcijoje dominavo dirbtinis kailis.

Tačiau kaip mėgautis šiltu pūkuotu rūbu nejaučiant kaltės dėl tūkstančių žūvančių gyvūnų? „Etiška“ alternatyva – dirbtinis kailis, kuriuo mielai puošiasi supermodelis Kate Moss. Būtent gausią dirbtinio kailio šio sezono kolekciją dar pavasarį pristatė garsusis „Chanel“ kūrybos vadovas dizaineris Karlas Lagerfeldas ir italų mados ikona Giorgio Armani.

„Ši medžiaga nuostabiai graži ir nauja ta prasme, kad anksčiau ji nebuvo tokia tobula. Ji atrodė gerai, tačiau buvo šiurkšti ir grubi prisiliesti. Technologija patobulėjo taip, kad dabar vargiai gali atskirti tikrą kailį nuo dirbtinio“, – šio mėnesio „Harper‘s Bazaar“ žurnalui savo pasirinkimą motyvavo K.Lagerfeldas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų