Drabužių gamintojai taip ištobulino technologiją, kad dirbtinio kailio beveik neatskirsi nuo tikro. Tačiau nutiko netikėtas dalykas – tiek kūrėjai, tiek pirkėjai ėmė gręžiotis į praeitį, su nostalgija prisimindami „senus gerus“ audinės kailinius.
Tikras kailis dominavo šio sezono kolekcijų pristatymuose – tiek batai, paltai, tiek aksesuarai pasidabino kailiu. Londono mados savaitėje, kuomet buvo rodomi 2010-ųjų rudens – 2011-ųjų žiemos drabužiai, mados vertintojai priskaičiavo net 48 proc. daugiau kailio nei prieš tai šaltuoju laikotarpiu. Taigi kailių imperijos pakilimas akivaizdus. Prie išaugusio kailių populiarumo prisidėjo ir garsenybės, vėl mielai įsisupančios į kailinį drabužį. Tiesa, neseniai už kailių reklamą buvo ypač puolamas supermodelis Naomi Campbell.
„Chanel“ 2010-ųjų rudens – 2011-ųjų žiemos kolekcijoje dominavo dirbtinis kailis. |
Tačiau kaip mėgautis šiltu pūkuotu rūbu nejaučiant kaltės dėl tūkstančių žūvančių gyvūnų? „Etiška“ alternatyva – dirbtinis kailis, kuriuo mielai puošiasi supermodelis Kate Moss. Būtent gausią dirbtinio kailio šio sezono kolekciją dar pavasarį pristatė garsusis „Chanel“ kūrybos vadovas dizaineris Karlas Lagerfeldas ir italų mados ikona Giorgio Armani.
„Ši medžiaga nuostabiai graži ir nauja ta prasme, kad anksčiau ji nebuvo tokia tobula. Ji atrodė gerai, tačiau buvo šiurkšti ir grubi prisiliesti. Technologija patobulėjo taip, kad dabar vargiai gali atskirti tikrą kailį nuo dirbtinio“, – šio mėnesio „Harper‘s Bazaar“ žurnalui savo pasirinkimą motyvavo K.Lagerfeldas.