Makiažo modeliais tapusios garsenybės išdavė savo grožio paslaptis: be ko neapsieitų nė dienos

Ketvirtadienio vakarą sostinėje vyko 2016-ųjų rudens makiažo tendencijų pristatymo vakarėlis, kurio metu garsios viešnios ne tik mokėsi makiažo paslapčių, bet ir tapo naujos kolekcijos modeliais.
„Fall Fashion Show“ vakarėlio akimirka
„Fall Fashion Show“ vakarėlio akimirka / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Kosmetikos kompanijos „Make Up Store Lithuania“ „Fall Fashion Show“ grožio vakarėlio metu buvo sukurti 3 unikalūs įvaizdžiai, kuriuos pristatė vieni talentingiausių vizažo meistrų – Deimantė Kazėnaitė, Povilas Staniulionis, Vidaja Vileišaitė.

Jų modeliais tapo garsios vakaro viešnios – Simona Burbaitė, Viktorija Sutkutė ir Absentta Gorelova.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Fall Fashion Show“ vakarėlio akimirka
Luko Balandžio / 15min nuotr./Viktorija Sutkutė

Be kokių makiažo priemonių neapsieina garsenybės? Žmonės.lt Viktorija Sutkutė pasakojo, kad dažytis stengiasi kuo rečiau ir visai nesijaudina, jei išėjusi iš namų pamiršta į rankinę įsimesti grožiui skirtas priemones.

Dažniausiai aš nesidažau. Nei namie, nei eidama į parduotuvę nenaudoju jokių makiažo priemonių. Tačiau jei reikia kažkur išeiti, tuomet norisi atrodyti gražiau – naudoju lengvą pudrą, blakstienų tušą, šiek tiek patvarkau antakius ir pasitepu neryškiu lūpų blizgiu, bet ir tai ne visada“, – pasakojo V.Sutkutė.

Merginų grupės „Pinup Girls“ narė Viktorija scenoje išsiskiria ryškesniu makiažu. Raudonos lūpos jau tapo vizitine Simonos Nainės ir V.Sutkutės kortele.

„Jau penkerius metus koncertams dažomės pačios ir turime savo standartinį makiažą: klasikinis pravedimas, šiek tiek šešėlių, raudonos lūpos. Raudona spalva jau pabodusi, tad po truputį ieškome naujų. Jeigu kažkas labai madinga ir man patinka, aš tikrai pabandysiu, tačiau makiažo madų nesivaikau“, – sakė ji.

Paklausta, kokiais būdais stengiasi prižiūrėti savo veido odą, V.Sutkutė juokėsi: „Daug miegu! Veido kaukių nenaudoju, ypatingų ritualų neturiu...“

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Fall Fashion Show“ vakarėlio akimirka
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Fall Fashion Show“ vakarėlio akimirka

Modelis Simona Burbaitė teigė, kad svarbiausia – ne makiažo priemonės, o rūpestingai prižiūrima veido oda.

Jeigu atvirai, grožio kulto nesureikšminu. Žinoma, kaip ir kiekviena moteris, prižiūriu savo odą, todėl išskirti reikėtų ne dekoratyvinę, o kokybišką, veidui skirtą kosmetiką: kremus, įvairius prausiklius, kurie turėtų būti pritaikyti odos tipui.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Fall Fashion Show“ vakarėlio akimirka
Luko Balandžio / 15min nuotr./Simona Burbaitė

Kalbant apie makiažo priemones, be kurių neišsiverčiu, kiekvienai dienai man užtenka tušo, akių pieštuko ir lūpų blizgio – tuomet esu pasiruošusi“, – Žmonės.lt pasakojo S.Burbaitė.

S.Burbaitė teigė, kad domisi ir naujausiomis makiažo tendencijomis: „Kadangi rašau savo tinklaraštį ir pradėjau lankyti profesionalius vizažo kursus, tokiais dalykais domėtis privalau, nors ir puikiai žinau, kas man tinka. Tačiau pati su naujovėmis neeksperimentuoju, juos patikiu profesionaliems vizažistams.“

Savo išvaizda S.Burbaitė rūpinasi net ir tuomet, kai tam nelieka laiko. „Dažnai prireikia ir vakarinio makiažo, o grįžti namo laiko nelieka. Tuomet į pagalbą ateina tas pats akių pieštukas ir labiau lūpas paryškinu. Kai laiko nebelieka, tą darau net ir automobilyje“, – juokėsi Simona.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Fall Fashion Show“ vakarėlio akimirka
Luko Balandžio / 15min nuotr./Mažena Gorelova

Makiažo modeliu tapusi grožio tinklaraštininkė Mažena Gorelova (Absentta) įsitikinusi: „Svarbiausia – blakstienų tušas. Gali nebūti pudros, gali nebūti lūpų dažų, tačiau blakstienas paryškinti būtina. Moterys mėgsta jas prisiauginti, tačiau tai laikina – tam aš naudoju blakstienų tušą.“

O kodėl? „Kai kalbi su kitu žmogumi, žiūri jam į akis, todėl tai ir yra svarbiausia makiažo priemonę, kurią visuomet turiu savo rankinėje“, – Žmonės.lt sakė Mažena.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis