Makiažo pagrindas Better Skin

Naujai atverstas kalendoriaus lapas – ženklas, kad atėjo metams pokyčiams! Stebėdama Naujųjų metų fejerverkus kiekviena mergina sau pažada, kad nuo šiol sieks gyventi bei atrodyti kitaip: papildys garderobą naujais madingais drabužiais, pradės domėtis sveikos mitybos taisyklėmis ir, žinoma, daugiau dėmesio skirs veido grožiui bei savo makiažo krepšeliui.
Reklamos modelis Emily
Reklamos modelis Emily / „Maybelline New York“ nuotr.

Galbūt verta pagaliau išdrįsti lūpas nuspalvinti ryškiu raudoniu, išbandyti žvilgsnį traukiantį akių pieštuką ar metalinio efekto nagų laką? Maži iššūkiai neabejotinai smagūs, tačiau didieji pasikeitimai visuomet prasideda nuo pagrindų: sveikai spindinčios ir tobulai lygios odos. 2014-ieji – metai be nuovargio žymių, papilkėjusio veido atspalvio bei rūpesčių dėl makiažo pagrindo! Ar tu pasiruošusi pokyčiams?

Gražesnės odos metai prasideda su naujove iš „Maybelline New York“ – makiažo pagrindu „Better Skin“. Jis yra ideali priemonė šiuolaikinei merginai, išvargintai greito gyvenimo tempo, greito maisto, taršos ir miego trūkumo. Visa tai lemia ne tik įvairias odos problemas, kaip papilkėjimas ar išsiplėtusios poros, bet ir būtinybę ieškoti tobulai tinkančio bei ilgai išliekančio makiažo pagrindo.

Naujasis „Better Skin“ iš „Maybelline New York“ tobulos odos efektu leidžia mėgautis net 16 valandų, o jo sudėtyje esančios naudingosios medžiagos per tris savaites pagerina odos būklę. Nereikia jaudintis, kad odai pritrūks maitinimo, nes priežiūrą garantuoja stimuliuojantis kompleksas, o ACTYL C antioksidantas ilgainiui pagerina elastingumą, sumažina atspalvio nelygumus. Jokių trūkumų ir nepriekaištinga išvaizda visą dieną? Nebesijaudinkite dėl savo odos, nes dabar vienas makiažo pagrindas gali viską!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis