„Mango“ lyderė R.Petrauskytė atvirai apie išvaizdos patobulinimus: „Aš myliu botoksą“

40-metei grupės „Mango“ dainininkei Rimai Petrauskytei-Paulauskienei išvaizda visada buvo itin svarbi. Po dviejų dukrų gimimo pamačiusi, kad kūnas jai nebeatrodo toks gražus, koks buvo anksčiau, grupės lyderė prieš mėnesį atsigulė po skalpeliu ir gerokai pasitobulino. Vis dėlto slėpti žinios apie pas plastikos chirurgus padailintą išvaizdą Rima nė nemano ir savo istoriją atvirai pasakoja laidoje „Edvardas Žičkus. Be ribų“.

Rima pasakoja, kad kelias link plastinių operacijų prasidėjo antro nėštumo metu, kai išsiskyrė tiesieji pilvo raumenys. Tai buvo pagrindinė priežastis, dėl kurios dainininkė kreipėsi į chirurgus. O kartu su šia operacija ji nusprendė patobulinti ir kitas nepatinkančias kūno formas.

„Man buvo pakelta krūtinė, tačiau tai susiję su dviejų dukryčių gimimu, jų maitinimu, mano amžiumi, – aiškina R.Petrauskytė-Paulauskienė. – Prieš pat operaciją paklausiau chirurgo, ar būtų galima nusiurbti riebaliuką nuo šonų. Jis pagalvojo ir atsakė, kad žinoma. Riebalų nebuvo daug, bet aš norėjau jų atsikratyti – to padaryti sportu man niekaip nepavykdavo.“

Daug dėmesio grožiui skirianti dainininkė pripažįsta ne kartą svarsčiusi apie tai, ar toks rūpinimasis išvaizda kyla iš nuolatinio buvimo scenoje – galbūt, jeigu nebūtų žinoma, neturėtų minčių apie plastines operacijas?

„Aš galvoju, kad esu gana ambicinga moteris, kuri mėgsta grožį ir gerą savijautą. Manau, jog anksčiau ar vėliau vis tiek būčiau priėjusi prie plastinių operacijų“, – neslepia R.Petrauskytė-Paulauskienė.

Nuo Rimai atliktų operacijų praėjo tik mėnuo, o tikrieji rezultatai turėtų išryškėti po dviejų mėnesių. Dainininkė pripažįsta, kad laukimas yra neramus, o kartu ji jaučia, kaip kūnas pamažu keičiasi.

Luko Balandžio / 15min nuotr./ „Man-go“ narės Rima Petrauskytė ir Viktorija Perminaitė
Luko Balandžio / 15min nuotr./ „Man-go“ narės Rima Petrauskytė ir Viktorija Perminaitė

Tokiais asmeniniais pokyčiais R.Petrauskytei-Paulauskienei viešai dalytis yra visiškai normalu ir ji tikina dėl to nematanti nieko blogo.

„Aš galvojau, kodėl žmonės bijo pagerinti savo gyvenimo kokybę. Galbūt tai posovietinis palikimas, kai moteris buvo reikalinga tik gimdyti vaikus, daryti valgyti ir prižiūrėti visą buitį. Tai, kaip ji jaučiasi ir atrodo, buvo paskutinėje vietoje. Man atrodo, iš čia ateina požiūris, jog moteris turi būti kankinė – vaikų prigimdė, krūtinė nukrito, pilvas iškrito, bet tokia jau dalia. O man taip netinka“, – pasakoja Rima.

Dainininkė atvirai sako itin mėgstanti grožį, jai patinka padidintos krūtinės ir paputlintos lūpos, tačiau pati tokių procedūrų nesidarytų, kadangi patinka sau tokia, kokia yra.

„Pamatai žmogaus pasidarytas operacijas ir iš karto gali pasakyti, kiek jos kainavo – ar buvo pakankamai sumokėta, ar kažkur rūsyje padaryta. Visa tai, kas padaryta prabangiai ir saikingai, man yra gražu. Aš į vyrus tiek nežiūriu, kiek į moteris, – juokiasi dainininkė. – Noriu atrodyti jauna, simpatiška.“

Rima pripažįsta dėl savo amžiaus jau matanti ir kitų kūno vietų, kurias būtų galima patobulinti – pavyzdžiui, odą ties alkūnėmis bei keliais. Vis dėlto tokioms operacijoms ji kol kas dar nesiryžta.

„Esu bandžiusi botoksą ir aš jį myliu. Tačiau viskas turi būti labai su saiku, – tikina R.Petrauskytė-Paulauskienė. – Aš bijau senti. Norėčiau, kiek įmanoma, gražiau tą daryti. Nebetikiu brangiomis procedūromis ir tikiu tik operacijomis. Procedūros veikia, kol žmogus yra jaunas. O kai nukara oda, kokios procedūros tau dar gali padėti?“

Visą pokalbį su R.Petrauskytė-Paulauskiene žiūrėkite įraše:

VIDEO: „Edvardas Žičkus. Be ribų“. „Man-go“ lyderė R.Petrauskytė drąsiai ir be užuolankų apie pasidarytą plastinę operaciją: „Neramu, koks bus galutinis rezultatas“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis