Mantas Petruškevičius atvirame interviu: „Žvaigždžių liga dar nesirgau, bet norėčiau“

Prieš daugiau nei dešimtmetį Mantas Petruškevičius Lietuvoje išgarsėjo debiutavęs kandžių ir aštrių komentarų apie gatvės praeivių stilių nestokojančioje laidoje „Mados reidas“. Šiandien jį šalyje ir gerokai už jos ribų žino kaip talentingą dekoratorių bei floristą. Po ilgo laiko vyras atvirai prabilo apie pramogų pasaulio užkulisius, žvaigždžių ligą bei atskleis tikrą ir visiškai nepagražintą savo gyvenimo istoriją.
Mantas Petruškevičius
Mantas Petruškevičius / Laidos stopkadras

Stilius, estetikos poreikis ir aistra ją kurti – tai prigimtiniai Manto bruožai. Talentingas dekoratorius bei floristas, sėkmingas verslininkas ir tiesiog labai stilingas, savimi pasitikintis vyras, kuris nemėgsta vynioti žodžių į vatą – toks šiandien yra M.Petruškevičius. Tačiau žinomas floristas atskleis – savų kompleksų turi ir jis.

„Dabar aš turbūt nemokėčiau būti tokiu, kokiu buvau prieš daugiau nei 10 metų. Esu daug drovesnis nei anksčiau. Daug dalykų tada nesureikšmindavau, nors buvau ir esu gan kompleksuota asmenybė“, – paskutinėje penktojo sezono laidoje „Raudonas kilimas“ atviravo Mantas, pridurdamas, jog didelė tuometinė jo įvaizdžio bei kuriamo personažo dalis buvo gerai apgalvotas rinkodaros planas.

Ryškus ir stilingas vyras pripažins, kad savo karjeros pradžioje jis sąmoningai norėjo būti prie tam tikrų žmonių, o tam prireikdavo ir vaidybos bei tam tikrų bendravimo subtilybių. Tačiau šiandien Mantas tikina, kad vengia perdėto viešumo ir neabejoja, jog visai tai yra nebereikalinga, juolab, kai esi to atsikandęs.

Laidos stopkadras/Mantas Petruškevičius ir Vaida Skaisgirė
Laidos stopkadras/Mantas Petruškevičius ir Vaida Skaisgirė

„Žmogus turi turėt asmeninę erdvę, privatumą, tavęs negali niekas riboti. Aš tikrai neturiu apsikrauti kažkokiais suvaržymais, nes aš noriu būti laisvas. Darau ką noriu“, – sakė Mantas.

Vieno žinomiausių Lietuvoje floristo kuriamos dekoracijos puošia ne tik ištaigingiausius šalies viešbučius, restoranus ar renginius, bet ir užsienio įžymybių šventes. Dekoratorius tikina, jog norint sukurti tikrą grožį nereikia didelių pinigų, kartais net pirkti nieko nereikia – jau iš esamo interjero galima kažką sukurti, jį papildžius, pavyzdžiui, pievų gėlėmis.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Mantas Petruškevičius
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Mantas Petruškevičius

„Nepriklausomai nuo sumos, viskas yra įmanoma ir padaroma. Nebūtinai tie daiktai turi labai daug kainuoti, nors pagal standartą, dekorui derėtų skirti 10 procentų bendro renginio ar šventės biudžeto. Nevalia apsiriboti vien kompozicija, stovinčia tik ant stalo, reikia visumos. Man norisi kompozicijos erdvėje, aš mėgstu išsiplėsti plačiau – perstatau baldus, koreguoju bendrą erdvę. Esu perfekcionistas – netoleruoju net menkiausių netikslių detalių“, – atvirai kalbėjo Mantas.

Pramogų pasaulis – tai ne tik šampanas, garsus juokas ir gražūs žmonės. Jis taip pat turi ir tamsiąją savo pusę, kurią per tiek metų teko pamatyti ir Mantui. Šou pasaulyje gausu pagundų, pavojų bei apkalbų, tačiau vyras pripažįsta, jog, pavyzdžiui, apkalbas laiko savo darbo dalimi, o komentarus portaluose paskaito tik dėl įdomumo.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Mantas Petruškevičius
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Mantas Petruškevičius

„Apkalbos pramogų pasaulyje yra normalus dalykas ir tu turi tame dalyvauti, nes tai yra dalis tavo to darbo. Negali užsibarikaduot. Man labai juokinga, kuomet Lietuvos pramogų pasaulio žvaigždės užsikala langus ir duris. Man taip irgi seniau buvo, bet šiaip aš galvoju, kad žvaigždžių liga aš dar nesirgau, dar norėčiau susirgti“, – su šypsena veide kalbėjo Mantas – visą pasakojimą apie floristą televizijos žiūrovai išvys šeštadienį vakare, laidoje „Raudonas kilimas“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis