„Tiesiog svarbu stilius. Šiuos žodžius dažnai teko kartoti įvairiuose interviu. Pirmą kartą prekės ženklą „Cipo&Baxx“ pastebėjau Vokietijoje. Daug įvairių džinsų prekės ženklų teko matyti, tačiau būtent šis patraukė novatoriškais ir drąsiais sprendimais. Jų kolekcija išsiskiria kūrybiniu polėkiu ir fantazijos žaismu“, – sako stilistas Mantas Petruškevičius.
Anot garsaus stilisto, pasiūlymas tapti prekės ženklo veidu Lietuvoje buvo netikėtas. M.Petruškevičiui tai buvo tikras iššūkis.
„Tačiau kaip stilistas negalėjau atsisakyti pristatyti Lietuvai originalų prekės ženklą, įrodantį, kad laisvalaikio rūbai gali būti ne tik paprasti ir patogūs, bet tuo pačiu išskirtiniai“, – teigia televizijos laidų vedėjas.
„Sprendimas pasirinkti Mantą Petruškevičių „Cipo&Baxx“ veidu Lietuvoje buvo gerai apgalvotas. Daugelis įpratę jį matyti klasikiniais drabužiais. Norėjome parodyti visuomenei kitokį Mantą Petruškevičių“, – sakė UAB „JG stilius“, valdančios Lietuvoje „Cipo&Baxx“ parduotuves, direktorė Rasa Kiselienė.
„Cipo&Baxx" reklama/Mantas Petruškevičius Lietuvoje reklamuoja „Cipo&Baxx“ drabužius jaunimui |