Marija Palaikytė kviečia į įtakingos mados mokyklos Polimoda eksperto atviras paskaitas

Lapkričio 26 ir 27 dienomis Lietuvoje viešės vienos įtakingiausių pasaulyje mados aukštųjų mokyklų Polimoda atstovas Marco Bartolucci. Visi besidomintys mada, norintys kurti savo ateitį šioje industrijoje bei tie, kurie jau dirba mados pasaulyje turės išskirtinę galimybę susitikti su tarptautiniu ekspertu atviruose, nemokamuose mokymuose.
Marco Bartolucci ir Marija Palaikytė
Marco Bartolucci ir Marija Palaikytė / Asmeninio albumo nuotr.

Marco Bartolucci – mados tendencijų prognozavimo ekspertas, komunikacijos specialistas kartu su mados tendencijų prognozuotoja-analitike Marija Palaikyte dvi dienas iš eilės ves nemokamus mokymus Vilniaus dizaino kolegijoje (pirmadienį) ir Kauno technologijos universitete (antradienį).

Polimoda – tai prestižinis tarptautinis mados institutas Florencijoje, Italijoje. Būtent ši aukštoji mados mokykla tarptautiniuose reitinguose yra išrinkta geriausia Italijoje ir nr.5 pasaulyje. Renginio organizatorė Marija Palaikytė teigia, kad tai išskirtinė proga pasisemti žinių iš aukšto rango tarptautinio lygio mados industrijos eksperto.

„Džiaugiuosi galėdama pristatyti Polimodos atstovą Marco Bartolucci. Jau antrus metus bendradarbiaujame su šiuo institutu, siekdami skatinti Baltijos šalių regiono mados industrijos verslumą bei edukaciją. Didžiuojuosi, kad Polimoda palaiko šią iniciatyvą bei sutinka mokymus vesti nemokamai. Esu įsitikinusi, kad atvykstančių ekspertų patirtis bei unikalus požiūris į madą plačiąją prasme yra ypač vertingas mūsų regiono mados industrijos plėtrai, tad neabejoju, kad ši informacija turi būti prieinama visiems besidomintiems“, – sakė M.Palaikytė.

Šį kartą atvirų paskaitų temą bus orientuota į mados verslo komunikacijos subtilybes. Gilesnis mados fenomeno pažinimas, nuolat besikeičiančių vartotojų poreikių supratimas bei industrijos verslo subtilybių analizė yra temos, kurias Marco Bartolucci akcentuos savo pranešime.

Mados industrijos ekspertas kviečia pažinti šiuolaikinę vartotojų auditoriją nauju netikėtu kampu: „Koks yra mūsų identiteto ir socialinio pripažinimo siekimo santykis? Kokia realybė mums yra patraukli ir kaip šiuolaikiniame kontekste keičiasi mūsų požiūris į grožį, etiką, estetiką, tai, kas mums atrodo priimtina bei teisinga ir tai, kas ne?“

Asmeninio albumo nuotr./Marco Bartolucci
Asmeninio albumo nuotr./Marco Bartolucci

Paskaitų turinys yra ypač platus, tad aktualus tiek norintiems labiau pažinti mados fenomeną, tiek siekiantiems žinias pritaikyti praktinėje veikloje mados bei kūrybinių industrijų srityse.

Kartu su Marco paskaitas Vilniuje bei Kaune, o iškart po to ir Taline skaitysianti Marija Palaikytė teigia, kad nors ir atrodo, kad turime nemažai teorinės informacijos, mums trūksta globalesnio mados pasaulio supratimo žinių.

„Mada ne tik žavinga – ji yra ir turi būti protinga. Bet tam, kad iš tikrųjų suprastume šį fenomeną, reikia išdrįsti žvelgti žymiai plačiau. Platesnio požiūrio trūksta tiek vertinant nuolat besikeičiančią vartotojo sąmonę, tiek mados verslumo perspektyvas mūsų regione. Polimoda dėstytojai – tai ne teoretikai, tai žmonės, sukaupę didžiulę tarptautinio mados verslo patirtį. Tad, turime galimybę pasisemti žinių ir įgūdžių iš tų, kurie dėsto lyderiaujančioje tarptautinėje mados aukštojoje mokykloje bei ne tik žino, bet ir savo pačių patirtimi pasiekė aukštų rezultatų“, – teigia Marija Palaikytė ir kviečia į jau antrą kartą jos organizuojamą Polimodos atstovų turą Baltijos šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis