Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Maršrutu Lietuva–Turkija–Lietuva skraidanti Oksana Pikul netrukus žada pažerti naujienų

Į Lietuvą dėl atsisveikinimo koncerto su „Olialia pupytėmis“ praėjusią savaitę grįžusi Oksana Pikul ilgam tėvynėje nepasiliks.
Oksana Pikul
Oksana Pikul / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šį trečiadienį mergina ir vėl kelia sparnus į Turkiją, kur krepšinį žaidžia jos mylimasis Simas Jasaitis (jis sudarė vienų metų kontraktą su Ankaros „Turk Telekom“ ekipa, – aut. past.).

„Susitvarkau egzaminus, reikalus, koncertus, susidėlioju viską ir išskrendu, bet netrukus grįšiu, kad pristatyčiau naują „Pupyčių“ sąstatą, naują įvaizdį“, – šypsosi ji. Tiesa, Ankaroje Oksana nežada sėdėti sudėjusi rankų. „Būdama ten viską ir kurpsiu“, – žada šviesiaplaukė.

Tiesa, O.Pikul teigimu, dar prireiks laiko suvokti, kad „Olialia“ jų pavadinime nebėra. „Sunkiai galime patikėti, kad „Olialia“ dingo. Liūdnai priėmėme šią naujieną ir dar nesitiki, kad jau įvyko atsisveikinimo vakarėlis. Labai norėtųsi jų dar... Juk buvo visai vykę, kaip ir pats prekinis ženklas – nors skandalingas, bet, tiesą pasakius, jis mums suteikė daug įdomių idėjų ir minčių“, – su trupučiu nostalgijos sako ji.

Būsimos „Pupyčių“ grupės vadovė, nors ir neturėjusi galimybės po pasirodymo pavakaroti „Olialia“ uždarymo vakarėlyje, tikino būdama scenoje sulaukusi publikos palaikymo. „Žmonės reagavo pakankamai šiltai. Pirmąsyk koncertavome tokioje didelėje erdvėje. Ji šiek tiek pradangino klausytojus, norėjosi jų veidus pamatyti iš arčiau. Bet, kadangi mes veiklos nebaigėme, tad žinome, kad dar išvysime žiūrovus ir stebinsime juos naujomis dainomis“, – optimistiškai nusiteikusi O.Pikul. Jos teigimu, po nutarimo likviduoti prekės ženklą nė nebuvo minčių grupei skirstytis, o vienos iš narių – Marinos Bui – pasitraukimas tolimesnei „Pupyčių“ veiklai įtakos neturės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?