Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

M.Daščenka kreipėsi į teisininkus

Neseniai pasirodžius informacijai, neva atlikėjos Marinos Daščenkos nuotraukos naudojamos interneto puslapyje, kuriame teikiamos intymios paslaugos, sukėlė nemažai diskusijų. Ne paslaptis, kad žinomų asmenų arba panašių į juos nuotraukos neretai naudojamos panašaus pobūdžio tinklalapiuose ir tik Lietuvoje tai pateikiama kaip neregėto dydžio sensacija.
Pirmosios laidos „Žvaigždžių klubas“ dalyviai
M.Daščenka / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kokybiškos žvaigždžių fotosesijų nuotraukos bei asmeninė informacija yra lengvai prieinama, todėl nėra stebėtina, kad atsiranda piktavalių, norinčių neteisėtai tuo pasinaudoti. Žinomai atlikėjai dėl to pikta, teigiama išplatintame pranešime.

„Esu labai nepatenkinta, kad manimi naudojasi. Pavargau nuo apkalbų ir šmeižto. Mano artimiausi žmonės žino, kad viskas yra melas, ir tik tai mane kažkiek guodžia. Tiesą pasakius, manau, kad susidariusią situaciją reikia spręsti teisiniu būdu, todėl jau konsultuojuosi su teisininkais“, – dėsto M.Daščenka.

Virtualioje erdvėje nėra sunku susikurti apgaulingą anketą, o socialinių tinklų populiarumas auga kaip ant mielių. Populiariausiame pasaulyje tinklalapyje „Facebook“ galima rasti daugybę įžymybių klonų, o nustatyti, kuris iš jų yra tikrasis, beveik neįmanoma. Kaip teigiama pranešime, taip nutiko ir „Olialia pupytės“ narei. Šiuo metu „Facebook'e“ galima rasti daugiau nei penkis M.Daščenkos profilius, o viename iš jų net per du tūkstančius vadinamųjų draugų! Dainininkė nežada atsisakyti „Facebook'o“, tačiau bijo jos tapatybę internete pasisavinusių asmenų veiksmų pasekmių.

„Sunku net įsivaizduoti, ką apsimetėliai rašinėja mano vardu ir kokios nesąmonės ten vyksta. Ko gero, reikės konsultacijos ir su IT specialistais“, – sako Marina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos