Mėgstama muzika išduoda, ar jums patinkantis asmuo nedelsdamas sutiks pasimylėti su jumis

Jei norite sužinoti, kiek pasiekiamas arba kiek kompleksų sekso srityje turi jums patikęs vaikinas ar mergina, pasidomėkite, kokia muzika jam arba jai patinka.
Merginos kojos
Merginos kojos / sxc.hu nuotr.

Pažinčių portalų ekspertai atliko apklausą ir išsiaiškino, kokių muzikos atlikėjų ar grupių kūrybos gerbėjai pasiruošę mylėtis jau per pirmą pasimatymą, o kas norėtų ilgiau padraugauti, prieš pereidamas prie intymių kontaktų.

Per apklausą radijo klausytojų buvo klausiama, kam jie pasiruošę jau per pirmą pasimatymą su priešingos lyties atstovais. Buvo pateikti štai tokie atsakymų variantai: „aš susitikčiau, kad galėčiau bent truputėlį pasikalbėti“, „tikriausiai mes pasibučiuotumėme“ ir „abipusiu noru viskas galima“.

Paaiškėjo, kad itin populiarios praėjusio šimtmečio aštuntojo dešimtmečio pabaigos ir devintojo dešimtmečio pradžios grupės „Nirvana“ gerbėjai pasižymi gana demokratišku požiūriu į intymius santykius. Jie dažniau nei kitokios muzikos gerbėjai intymiai suartėja jau per pirmąjį pasimatymą.

Per apklausą taip pat paaiškėjo, kad „šalčiausi“ yra grupės „Coldplay“ gerbėjai – jie greičiausiai sutiks tik paplepėti, tačiau, vargu, ar leisis į artimesnius santykius.

Be „Coldplay“ gerbėjų, gana santūriu požiūriu į seksą pasižymi ir Lady GaGos, Adele, Katy Perry, „Kings of Leon“, „The Strokes“ gerbėjai.

O į „aukso viduriuką“ pateko „Radiohead“, „Muse“, „The Beatles“, „Pink Floyd“ ir „Eminem“ gerbėjai.

Pačiais aistringiausiais ir nekantriausiais pripažinti „Daft Punk“, „Gorillaz“, Kanye Westo, „Linkin Park“ ir „Metallica“ kūrybos gerbėjai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis