Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Migloko tapo tamprių kolekcijos modeliu: „Fotosesijos metu jaučiausi tarsi žuvis vandenyje“

Alternatyvios muzikos kūrėja Miglė Vilčiauskaitė-Migloko susibūrė su lietuvišku prekių ženklu „DUE Fashion“ ir įsiamžino 90-ųjų metų įkvėptoje fotosesijoje, pristatančioje naujausią šio ženklo tamprių kolekciją.
Miglė Vilčiauskaitė-Migloko
Miglė Vilčiauskaitė-Migloko / Artiomo Ponkratenko nuotr.

Kaip teigia šio mados ženklo vystytojos Indrė Lukošiūnaitė ir Indrė Raubaitė, idėja šiai fotosesijai pasirinkti Miglę kilo dar vasarą apsilankius jos koncerte.

„Miglę, kaip atlikėją, žinojau seniai, tačiau apsilankiusi jos koncerte supratau, kokia originali ir įkvepianti ši mergina yra. Man Miglė yra menininkė, kuri nesąmoningai skatina kurti aplinkinius. Kaip tik tuo metu vyko šios tamprių kolekcijos kūrimo procesas ir pamačius ją atliekant savo pasirodymą net nekilo abejonių, kad jos pristatymo herojė turėtų būti Miglė,“ – pasakoja Indrė Lukošiūnaitė.

Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko
Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko
Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko
Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko

Pasak kūrybinio dueto, ši kolekcija skirta asmenybėms, mėgstančioms patogų ir neįpareigojantį, tačiau originalų bei dėmesį traukiantį stilių. Ją puošia I.Lukošiūnaitės kurti ryškių spalvų abstraktūs raštai, savo formomis bei spalvų deriniais primenantys 90-ųjų laikų grafiką, spalvinę gamą madoje.

Vilniaus miegamieji rajonai, Šeškinė, Pašilaičiai ir Lazdynai, fotosesijai pasirinkti neatsitiktinai. Niūrūs, grafiti apipaišyti blokiniai daugiabučiai ir jų kiemai neatsiejami nuo šiuo metu į madą grįžtančių 90-ųjų laikų ir atskleidė kontrastingai drąsų bei gyvybe pulsuojantį Miglės būdą.

Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko
Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko

„Siekėme sukurti skirtingus charakterius, tokius kaip kietas afrikietiškas, princesiškas azijietiškas, karštas lotyniškas. Fotosesijos metu jaučiausi tarsi žuvis vandenyje, juk visi šie įvaizdžiai ir esu aš,“ – rezultatu džiaugiasi Miglė.

„Be to, šį prekės ženklą stebėjau jau kurį laiką – man labai patinka raštais puoštos kojos, jos tampa tokios charakteringos. Taip apie save galime pasakyti daugiau,“ – priduria dainininkė migloko.

Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko
Artiomo Ponkratenko nuotr./Miglė Vilčiauskaitė-Migloko

Vos prieš keletą mėnesių išleidusi naujausią savo dainą „Sacred Tears“, jau gruodžio 7 d. Miglė kviečia į Vilniaus universiteto planetariumą, kur pristatys tokio paties pavadinimo albumą „Sacred Tears“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai