2023 07 30

★★☆☆☆ / Milda Govedaitė apie filmą „Barbė“: feministė Barbė, bet ar tikrai?

Kažkada, prieš keletą metų, žiniasklaidoje skaičiau pranešimą, kad „juokais“, o gal ir visai rimtai, yra sukurtas kodas, kurį panaudojus užsiblokuoja visi tavo naujienų sraute esantys pranešimai apie popkultūros fenomeną Kardashianų šeimyną. Jei yra funkcija, blokuojanti reklamas naujienų portaluose, tai toji – nerodytų nieko apie realybės žvaigždę Kim Kardashian ir jos artimuosius.
Kadras iš filmo „Barbė“
Kadras iš filmo „Barbė“ / Vida Press nuotr.

Tuomet tik nusišypsojau ir pagalvojau, kad būtų visai smagu nematyti ir pranešimų apie kai kurias mūsų šalies populiariosios kultūros žvaigždes bei jų asmeninius gyvenimus.

Tačiau šiandien esu beveik tikra, kad jei tik turėčiau tokią stebuklingą burtų lazdelę (ar, reikėtų sakyti, suprogramuotą kodą), norėčiau iš savo „internetų” panaikinanti visas naujienas, susijusias su šiuo metu pasaulį užvaldžiusiu „Barbės” filmu.

„Scanpix“ nuotr./Kadras iš filmo „Barbė“
„Scanpix“ nuotr./Kadras iš filmo „Barbė“

Atėjo tas momentas ir, greičiausiai, dar sėdint kino salėje, kuomet supratau, kad nebenoriu nieko girdėti apie šią kino juostą. Nežinau, kaip jums, bet man asmeniškai yra labiau nei gana tų rožinių naujienų ir visų rožinės spalvos produktų, reklamuojančių šį filmą. Toks jausmas, kad filmo marketingistai pasisavino šią spalvą. (Beje, sveikinimai jiems už tai).

Kaip iki to „dasigyvenom“? Tai, matyt, kad reikėtų viską pradėti nuo pačių pradžių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis