Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Militos Daikerytės karjeroje – netikėti pokyčiai: išpildė vaikystės svajonę

Dainininkė ir grožio salonų „Studio M“ įkūrėja Milita Daikerytė naujuosius metus pasitinka su naujais iššūkiais – pildydama savo seną vaikystės svajonę, mergina taps jau ketvirtąjį sezoną skaičiuojančios „Lietuvos ryto“ televizijos laidos „Gyvenimas versle“ vedėja, kiekvieną šeštadienį sveikindamasi su žiūrovais ir jiems pristatydama unikalias šalies verslininkų istorijas.
Milita Daikerytė
Milita Daikerytė / Teodoro Biliūno ir Tomo Petrovskio nuotr.

Televizijos žiūrovų pamilta laida „Gyvenimas versle“, kurioje nematomas savo veiklų uždangas praskleidžia šalyje jau žinomi ir nauji prekiniai ženklai, verslai bei juos įkūrę verslininkai, į ketvirtą sezoną žengia atsinaujinusi – su nauja laidos vedėja, puikiai visiems pažįstama Milita Daikeryte. Mergina neslepia, jog šis pasiūlymas ją pagavo netikėtai, tačiau tai virto dar vaikystėje užgimusios svajonės išsipildymu, todėl atsisakyti ar sudvejoti – net nedrįso.

Tomo Petrovskio nuotr./Milita Daikerytė laidoje „Gyvenimas versle“
Tomo Petrovskio nuotr./Milita Daikerytė laidoje „Gyvenimas versle“

„Apie laidos vedimą aš svajojau nuo vaikystės, nuo pačios savo viešumo pradžios, todėl gyvenimas tik dar kartą įrodė, kad svajonės, apie kurias daug galvoji, pildosi. Visgi, veiklos ir darbai susiklostė taip, kad nuoširdžiai maniau, jog tai – neįmanoma, ypač su šių dienų užimtumu, bet vos sulaukiau pasiūlymo – net nesudvejojusi sutikau. Anksčiau pasvarstydavau, įsivaizduodavau save laidoje, kurioje būtų talentingi, kūrybingi žmonės, kol aktyviai sukausi scenoje, domino muzikiniai projektai, talentų šou, bet dabar savo dėmesį pakreipus verslo kryptimi, laida apie kitų verslų istorijas tapo idealiai man tinkančia ir mane pačią atspindinčia tema“, – tikina Milita.

Išmėgindama save naujame, dar niekada nebandytame amplua, mergina pripažįsta, jog prieš pirmąjį filmavimą – be galo jaudinosi. Prie kamerų ir eterio naujoji laidos vedėja jau yra pripratusi, televizijos užkulisiai jai taip pat nesvetimi, tačiau savose rankose laikyti laidos vairą, anot Militos – didžiulė atsakomybė, tiek prieš kūrybinę komandą, tiek prieš žiūrovus.

Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Milita Daikerytė
Teodoro Biliūno / BNS nuotr./Milita Daikerytė

„Atrodo, esu turėjusi be galo daug interviu, suskaičiuot jų visų net negalėčiau, kamerų ir šviesų nebijau, bet prieš pirmąjį filmavimą vis tiek jaudinausi, nes man tai pirmas kartas. Kai esi laidos vedėja – esi laidos veidas, tavo rankose – atsakomybė prieš pašnekovus, partnerius, komandą ir žiūrovus. Esi žmogus, nuo kurio priklauso laidos kokybė. Tačiau nepaisant to, kiek daug klausimų uždavinėjau prodiuserei, pirmasis kalbintas pašnekovas praėjo be galo sklandžiai, o iš komandos sulaukiau patvirtinimo, pasitikėjimo gūsio. Supratau, kad tikrai esu savo rogėse ir savo vietoje“, – pirmaisiais filmavimo aikštelėje patirtais įspūdžiais dalinasi Milita.

Laidą kuriantį „Iš pirmo dublio“ prodiuserė Gintarė Kreipavičiūtė taip pat džiaugiasi tokiu projekto atnaujinimo sprendimu. Pasak jos, renkantis vedėją laidai, kurioje yra pasakojamos verslų istorijos iš pirmų lūpų, reikalingas bendrauti mėgstantis ir net uždariausius pašnekovus prakalbinti mokantis žmogus, o savo verslo turėjimas – reikšmingas bei daug duodantis privalumas.

Tomo Petrovskio nuotr./Milita Daikerytė laidoje „Gyvenimas versle“
Tomo Petrovskio nuotr./Milita Daikerytė laidoje „Gyvenimas versle“

„Prieš kameras drąsiai jaučiasi tik tie, kuriems ši patirtis nėra naujiena, tačiau mūsų laidoje mes žiūrovus pakviečiam susipažinti su tais verslais bei jų įkūrėjais, kurie dažnai lieka nematomi už savojo prekinio ženklo, todėl reikalingas stiprus interviu vedantis žmogus. Milita, kaip šios laidos naujoji vedėja, buvo vienas pirmųjų pasirinkimų ir jau po pirmojo filmavimo visa komanda suprato – nesuklydome. Ji moka bendrauti, dirbti su ja yra lengva, nes jaučiasi televizijos patirtis bei profesionalumas, o pašnekovai lengvai jai atsiveria, pasidalindami sava patirtimi, kaip verslininkas su verslininku“, – teigia G. Kreipavičiūtė.

Iš tiesų, Milita verslo pasaulyje sukasi jau daugelį metų. Dar būdama paauglė ji pradėjo savo veiklą grožio srityje, o šiandien sėkmingai valdo grožio studijas „Studio M“ bei elektroninę parduotuvę. Kalbėdama apie asmeninę patirtį ir pasiektus rezultatus, mergina primena, kad visi sėkmės laurai ateina tik per sunkų ir atkaklų darbą, todėl tiems, kurie svajoja žengti pirmuosius žingsnius versle – ragina besidairant į kitų pramintus takus iš jų pasiimti pamokas, o savąjį – nusitiesti patiems.

„Aš tikiu, kad pasaulio pamatas remiasi į žodžius „žmogus – žmogui“, todėl tobulėti galima klausantis kitų istorijų, bendraujant su motyvuotais ir sėkmingais žmonėmis. Tai viena iš priežasčių, kodėl sutikau vesti šią laidą, nes žinojau, kad joje sutiksiu būtent tokių verslininkų, iš kurių kiekvieno asmeninės perspektyvos išgirsiu, kas jiems yra verslas ir kaip jie jį supranta. Visgi, nereikia pamiršti, kad sėkmė ateina tik darbo ir pastangų dėka. Jeigu kažkas nepavyksta – galbūt tai ženklas, kad savęs reikia ieškoti kitoje srityje. Srityje, kurioje jausiesi tvirtas ir galėsi 100 procentu į ją pasinerti. Tad kiekvienam linkėčiau daryti, dirbti, netinginiauti ir eiti link tikslo, jo siekiant ne tais būdais, kuriuos daro kiti, o tais, kuriais patiems norisi, nes iš to asmeninio indėlio ir gimsta sėkmės istorijos“, – įkvepiančiais žodžiais dalinasi Milita.

„Gyvenimas versle“ – jau ketvirtąjį sezoną skaičiuojanti laida, kurioje pristatomos šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijos. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – nuo vasario 3 d., kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?