Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Mis Latviją Alisą Miškovską grožio renginiui Kinijoje puošė dizainerė Ingrida Žitkuvienė

„Mis Latvija 2010“ ir LNK projekto „Šokiai ant ledo“ dalyvė Alisa Miškovska „Miss Tourism Queen International 2014“ grožio konkurso apdovanojimuose sužibėjo pasipuošusi „Inži“ mados namų suknele.
Alisa Miškovska (antra iš dešinės)
Alisa Miškovska (antra iš dešinės) / Asmeninio albumo nuotr.

„Mis Latvija 2010“ grožio konkurso nugalėtoja Alisa Miškovska 2013 metais dalyvavo „Miss Tourism Queen International“ grožio konkurse ir tapo jo nugalėtoja.  Šiemet merginai teko garbė pačiai apdovanoti šio konkurso laimėtoją, perleidžiant grožio karūną naujai išrinktai gražuolei. Šio ypatingo renginio metu gražuolė ir projekto „Šokiai ant ledo“ dalyvė pasipuošė ne garsiausių Latvijos dizainerių, o Lietuvoje įsikūrusių „Inži“ mados namų suknele. 

Asmeninio albumo nuotr./Alisa Miškovska
Asmeninio albumo nuotr./Alisa Miškovska

Dizainerė Ingrida Žitkuvienė neslepia džiaugsmo kalbėdama apie Alisos Miškovskos pasirinkimą pasipuošti jos kurta suknele 2014 metų „Miss Tourism Queen International“ apdovanojimuose: „Alisai mūsų parinkta suknelė puikiai tiko ir patiko. Ji ne tik tobulai pabrėžė jos moterišką žavesį, eleganciją, bet ir puikiai derėjo su prabangia renginio atmosfera. Aš labai džiaugiuosi, kad  visas mūsų įdėtas darbas kruopščiai renkant ir koreguojant sunkelę buvo įvertintas. Per naujos gražuolės karūnavimo ceremoniją Alisa tikrai išsiskyrė, ji sulaukė daug komplimentų ir pagyrų!“

„Miss Tourism Queen International“ – prestižinis, tarptautinis grožio konkursas, vykstantis nuo 2004 metų įvairiuose Kinijos miestuose. Jame dalyvauja gražuolės iš įvairių pasaulio šalių. 2013 metų spalio mėnesį šio konkurso nugalėtoja tapo latvė  Alisa Miškovska. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos