„Ši fotosesija – mano projektas, kuriuo pristatau Lietuvos dizainerių „7m2“ žiemos kolekciją „L’Officiel“ žurnale. Tai – vienas būdų išvesti jaunus talentingus kūrėjus į plačiuosius vandenis – jie tikrai to verti. Džiugu ir malonu, kad mano kandidatūrą viršeliui patvirtino „L’Officiel“ biuras Paryžiuje.
Įdomu, kad po to gavau naujų pasiūlymų, susijusių su įvairiais projektais, žurnalais. Taigi tai dar kartą patvirtina, kad amžius – ne kliūtis gražiai atrodyti, gyventi įdomų, aktyvų ir prasmingą gyvenimą, būti įdomiai sau – ir kitiems, būti autoritetu savo vaikams – juk smagu, kai mama veikli, laiminga, jie gali ja didžiuotis“, – šypsosi Reda.
Fotosesijos ir kolekcijos idėja – atkeliauti į Monaką per septynias dienas.
„Turėjome pavaizduoti, kaip žavi dama keliauja į Monaką įvairiomis transporto priemonėmis. Daug laiko atėmė techniniai derinimai, rengiamas pats projektas labai išaugo – „Harley-Davidson“ motociklas, gražuolis „Mercedes-AMG GT“, sraigtasparnis, lėktuvas, jachta, dviratis, o galutinė stotelė – Monakas. Gauti leidimus skraidyti lėktuvu ir sraigtasparniu nebuvo paprasta, jau nekalbant apie nenumatytas oro sąlygas.
Darbavosi didžiulė komanda, reikėjo didelio susiklausymo ir profesionalumo, tikslumo kartu siekiant tikslo nuo ankstyvo ryto iki išnaktų visą savaitę. Patirtis dirbant su žvaigždžių, glamūrinių žurnalų viršelių fotografu Gilu Zetbase, meno redaktore Angela Donava ir visa komanda buvo neįkainojama. Visada paprasčiau madų žurnalo viršelį papuošti jaunutės, lieknutės, gražutės manekenės atvaizdu.
Niekada nesakykit „per vėlu“, viskas yra mūsų rankose ir... pasaulis priklauso brandžiai moteriai!
O štai brandžios moters viršelio idėja man pasirodė labai artima ir prasminga. Mano mintis buvo tomis nuotraukomis pasiųsti žinutę savo bendraamžėms: niekada nesakykit „per vėlu“, viskas yra mūsų rankose ir... pasaulis priklauso brandžiai moteriai!
Juk būtent brandžios moterys turi patirties ir galimybių rinktis, džiaugtis, pirkti daiktus, kuriuos dažniausiai reklamuoja tos jaunutės manekenės.
Be to, kita brandi moteris, matydama žurnalo viršelyje bendraamžę, galbūt nejučia norės pasitempti, galbūt – sulieknėti, skirti laiko sau, įsigyti panašų drabužį. Ir visa tai atrodys pasiekiama, realu, kitaip, nei žiūrint į viršelį, kuriame – dvidešimtmetė“, – sako Reda Karosienė.
Lietuviškos mados populiarinimu Reda užsiima iš meilės Lietuvai ir jos ilgesio.
„Taip pat dėl noro, kad mus pamatytų ir išgirstų gerąja prasme. Juk turime tiek talentingų kūrėjų, kurie idėjomis ir jų įgyvendinimo kokybe tikrai niekuo nenusileidžia Vakarų menininkams, o kartais ir juos lenkia. Tiesiog jauni žmonės neturi galimybių ir lėšų prisistatyti svetur“, – pasakoja Reda.
Progą pasirodyti aukščiausio lygio auditorijai jos dėka keli garsūs Lietuvos dizaineriai turės ir per Kanų kino festivalį – jau sutarta, kad viename iš showroomų jų vakarines sukneles galės išvysti į festivalį suvažiavusios įžymybės. Būti pastebėtam tokio rango žvaigždžių – neįtikėtina sėkmė.