„Miss Fashion TV“ konkurse Simona Burbaitė nesublizgėjo, Brigita Gaižauskaitė pateko į 12-uką

Sekmadienį Kipre vyko modelių konkurso „Miss Fashion TV“ finalas. Lietuvai konkurse atstovavo net trys lietuvės – modeliai Simona Burbaitė, Monika Kmitaitė ir Brigita Gaižauskaitė. Vis dėlto nė vienai jų išskirtinai pasižymėti konkurse nepavyko.
Simona Burbaitė ir Brigita Gaižauskaitė
Simona Burbaitė ir Brigita Gaižauskaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Modelių konkurso „Miss Fashion TV“ finalas Kipre vyko vėlyvą sekmadienio vakarą. Iš viso čia susirungė 31 mergina.

Finalo metu paaiškėjo, kas pelnė pergalę konkurse. Tai Brazilijai atstovavusi Dayane Hofer.

Tuo tarpu Lietuvai atstovavusioms merginoms reikšmingesnių rezultatų konkurse nepavyko pasiekti.

Aukščiausią rezultatą čia pasiekė Brigita Gaižauskaitė iš Šilutės – ji pateko į didįjį konkurso finalą ir buvo įtraukta į geriausiųjų 12-uką.

Tuo tarpu kitos dvi Lietuvos atstovės – modelis Simona Burbaitė ir Monika Kmitaitė – į didįjį konkurso finalą nepateko.

Asmeninio archyvo nuotr./Simona Burbaitė
Asmeninio archyvo nuotr./Simona Burbaitė

Po konkurso S.Burbaitė savo „Facebook“ paskyroje rašė: „Nes iš gyvenimo reikia imti viską, ką gali! Nuostabus jausmas atstovauti savo šaliai. Ir nebūtinai turi grįžti su karūna, kad būtum nugalėtoja. Nuostabu tiek daug visko pamatyti, sutikti ir patirti!“

Susipyko

Žmonės.lt primena, kad šįmet konkursas „Miss Fashion TV“ Lietuvoje sulaukė kaip niekad daug dėmesio.

Skandalas kilo, kai konkurse dalyvavusi S.Burbaitė viešai pareiškė nusivylusi konkurso organizatoriais, neva jų darbas atrodo mėgėjiškai.

Tada į konfliktą įsivėlė modelis Karolina Toleikytė, kuri prieš kelerius metus taip pat atstovavo čia Lietuvai. Tada ji konkursą laimėjo. Anot K.Toleikytės, S.Burbaitės kritika – nepagrįsta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis