Modelio K.Tučkutės kosmetikos pristatyme – nuomonės formuotojai: vyko į Niujorką

Žinomi Lietuvos nuomonės formuotojai prisijungė prie Niujorko mados, meno ir verslo atstovų, susirinkusių Soho rajone įsikūrusioje įžymioje konceptualioje parduotuvėje, kur buvo pristatyta naujausia modelio Kristinos Tučkutės sukurta kosmetikos linija.
Kristina Tučkutė, Naglis Bierancas, Kristina Kulbušauskaitė ir Karolina Meschino, Monika Kriščiūnienė
Kristina Tučkutė, Naglis Bierancas, Kristina Kulbušauskaitė ir Karolina Meschino, Monika Kriščiūnienė / Renginio organizatorių nuotr.

Į kosmetikos pristatymo vakarą iš Lietuvos į Niujorką specialiai vyko Karolina Meschino, Naglis Bierancas, Lukas Gricius, Monika Kriščiūnienė ir Simona Burbaitė.

Renginio akimirkos – galerijoje:

„Šis vakaras man išties ypatingas ir jaudinantis – jo laukiau ne vienerius metus, tad viliuosi, kad „OHM by Kristina Tučkutė“ kosmetikos gaminius įvertins ir pamils visi, kuriems rūpi jų odos sveikata bei grožis. Nuoširdžiai tikiuosi, kad šiame globaliame pasaulyje su kosmetika susipažins kuo daugiau žmonių ne tik JAV bet ir Lietuvoje, tad esu labai dėkinga už visokeriopą tautiečių palaikymą“, – dalinosi K.Tučkutė.

Gausiai į kosmetikos pristatymo vakarą susirinkę svečiai turėjo galimybę išbandyti kosmetikos produktus iš anksto, tad renginio metu dalinosi patirtimis bei gaminiais–favoritais. Renginys skatino mėgautis šia akimirka ir kvietė atrasti erdvės bei laiko asmeniniams momentams net ir intensyviausiose dienotvarkėse.

Tam, kad tokių akimirkų bei įspūdžių būtų kuo daugiau ir kuo įvairesnių, Kristina savo svečiams iš Lietuvos viešnagės metu suteikė galimybę pasimėgauti geriausiomis Niujorko vietomis bei panoramomis, tad džiaugiasi, jog planas pavyko su kaupu.

Puiki renginio atmosfera pozityviai nuteikė susirinkusius svečius, kurie negailėjo išbandė naująją, kiekvienam odos tipui subalansuotą, kosmetiką.

Modelis K.Tučkutė atskleidė, jog naujosios kosmetikos linijos pavadinimas, kartu su trumpiniu turi gilią prasmę. K.Tučkutė pasakojo, jog „OHM“ reiškia šventą garsą, kurį daugelis laiko originaliu kūrybos šaltiniu. „Jis suteikia energijos ir padeda mums prisijungti prie savojo „Aš“, – pasakojo K.Tučkutė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų