„Fotosesija vyko Kauno centre. Ne veltui pasirinkome urbanistinį foną – mūsų suknelės skirtos miesto stileivoms“, – rezultatu džiaugėsi Aida.
Šį kartą A.P. rudens kolekcijos karalienė – dirbtinė zomša. Iš įvairių spalvų šios medžiagos pasiūtos suknelės nepaliks abejingų ir puikiai tiks šaltesniam sezonui.
„Nepamiršome ir savo mėgstamo neopreno. Didelio populiarumo praėjusį sezoną sulaukę paltai ir švarkeliai grįžta atsinaujinę. Kolekcijos spalvos tokios kaip rusvai žalsva, cinamono, sodriai mėlyna diktuoja rudeninę nuotaiką. Ją pagyvina raudona – sodri, kupina elegancijos“, – pasakoja Aida Povilaitytė.
„Nemeluosiu, nesu lietuviškos mados gerbėja. Drabužiai dažnai būna per brangūs, yra tik keli, kurių kainos man yra priimtinos. Mieliau nusiperku vardinio prekinio ženklo rūbą už tokią pat kainą“, – sako L.Juozaitytė-Janavičienė.
Krepšininko Žygimanto Janavičiaus žmona džiaugiasi, kad A.P. kuriamų drabužių kainos atitinka realybę – įsigyti sau suknelę ar kitą patikusį rūbą gali tiek jauna panelė, tiek gerai uždirbanti moteris. Keliems verslams vadovaujanti Laura džiaugiasi, kada ją pastebi ir Lietuvos kūrėjai. Reklamuoti savo šalyje gimusi prekinį ženklą yra visada malonu.
„Pirmą kartą A.P. suknelę pamačiau vilkint mano draugę. Man iškart patiko modelis, medžiaga, stilius. Labai apsidžiaugiau sulaukusi kvietimo demonstruoti rudens kolekciją. A.P. suknelės universalios, priderinus prabangesnius batelius puikiai tiktų ir į vestuves, vakarėlį, o dienos metu ir į darbą. Pati taip pat neatsispyriau itin patogiam bluzonui ir juodai, prie visko puikiai derančiai suknelei“, – šypsosi modelis.
Sparčiai populiarėjantis A.P. prekinis ženklas jau atrado vietą lietuviškai madai neabejingos miestietės širdyje. Originali, bet žavinti paprastumu, tinkama tiek vakarui mieste, tiek šventei – įsigyta suknelė neliks kabėti spintoje. Prekinis ženklas nepamiršta ir pasaulinių mados tendencijų. Suknelės – apnuogintais pečiais, puoštos raukiniais, siluetai laisvi.