Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Modelis Simona Starkutė pasibaisėjo Užupio picerijos darbuotojo elgesiu: „Jis iš mūsų šaipėsi!“

Modelis Simona Starkutė viešai išreiškė nepasitenkinimą dėl sugadintos sekmadienio popietės. Gražuolei nepavyko papietauti sostinės Užupio restorane esančioje picerijoje, nors staliuką ir buvo rezervavusi iš anksto. Maža to, modelį įžeidė picerijos darbuotojo elgesys.
Simona Starkutė
Simona Starkutė / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 1 Simona Starkutė

Savo nepasitenkinimą S.Starkutė išreiškė „Facebook“ tinkle. Čia žinoma moteris rašė: 

„O čia dažnai taip atėjus į Užupio piceriją staiga rezervacijos dingsta, o aptarnaujantis personalas net nesiteikia ištaisyti savo padarytų klaidų? Pvz., barmenas Kristijonas, ar koks ten jis, atėjęs su šypsena šaiposi: „Ne taip išgirdau laiką, bet nematau tame problemos, ką norit, tą darykit, norit laukit, norit išeikit.“

Ne taip išgirdau laiką, bet nematau tame problemos, ką norit, tą darykit, norit laukit, norit išeikit.

Na, ačiū jam už pasiūlymą, tai mes ir patys suprantam, bet įdomiausia tai, kad staliukas kaip tik atsilaisvina ir mes mandagiai numojam ranka sakydami „atsisėsim čia“, o jis atrėžia „Ne, neatsisėsit, nes šitas staliukas rezervuotas“!!! Ir man galvoje viena mintis – „Wtf???!!!“

Pasiaiškinimas paprastas – tas staliukas 4 ar 5 žmonėms, o mes tik du. Dar bandžiau pasiūlyti išeitį – atskirti staliukus, bet barmenas mėgavosi atsakinėdamas neigiamai su šypsena veide. Nu, normaliai varo chebra! Savininkams ryškiai vertėtų susimąstyti apie savo personalo bendravimą ir „skaitymąsi“ su klientais...“

Ne taip suprato

Žmonės.lt susisiekė ir su minėtos picerijos administracija. Administratorė Edita patikino, kad situacija kavinės vadovybei žinoma. 

„Įvyko klaida. Mes laukėme jų 13:30 val., o jie atėjo valanda vėliau. Barmenas blogai užsirašė jų rezervacijos laiką“, – paaiškino administratorė. 

Paklausta apie S.Starkutės įvardintas barmeno patyčias, administratorė tikino kalbėjusi su modelį aptarnavusiu darbuotoju, šis sakė su žinoma kliente bendravęs gražiai ir paslaugiai. 

„Aišku, kad mes ant jo pykstame“, – sakė administratorė, reaguodama į kilusį nesusipratimą. 

Asmeninio albumo nuotr./Simona Starkutė
Asmeninio albumo nuotr./Simona Starkutė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos