Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Modelių agentūros savininkė J.Kiguolė – atvirai apie sūnaus sprendimą: „Žiūrėjau pesimistiškai“

Prieš dvidešimt metų Jurgita Kiguolė įkūrė iki šiol sėkmingai veiklą vystančią modelių agentūrą „Supermodels“, tačiau šiandien prisiminusi pirmąsias verslo dienas, nevengia pasijuokti iš tuomet drąsių ir avantiūriškų savo sprendimų. Genas siekti užsibrėžtų tikslų persidavė ir moters sūnui Matui, kuris šiemet nustebino mamą su apsisprendimu taip pat pasukti modelio karjeros keliu, nors kiek atmena pati Jurgita, sūnus anksčiau nemėgo fotografuotis.
Jurgita Kiguolė
Jurgita Kiguolė / Tomo Petrovskio (tomasfoto.lt) nuotr.

Jurgita Kiguolė prieš du dešimtmečius įkūrė modelių agentūrą „Supermodels“. Tai gan nišinis ir daug kūrybiškų sprendimų reikalaujantis verslas, tačiau prisiminusi, kaip užgimė pati mintis, Jurgita neslepia kažkada pati svajojusi žingsniuoti podiumu.

„Mano jaunesnioji sesė buvo modelis ir aš nusprendžiau taip pat pabandyti. Tačiau man nepavyko, pasakė, jog esu per žemo ūgio, bet tuometinis mano draugas, būsimas vyras, sako, gal atidarome savo agentūrą. Realybė buvo labai juokinga, kaip ir visi, pradėjom nuo internetinės svetainės, nuo keleto modelių, bet tuomet reikėjo galvoti, kaip tiems modeliams gauti darbą. Parsisiuntėm popierinę knygą „Modelių agentūrų duomenų bazė“ ir aš ranka suvedinėjau jų kontaktus. Bet taip po truputį pradėjome bendradarbiauti“, – laidoje „Gyvenimas versle“ istorija dalinosi žinoma moteris.

Tomo Petrovskio (tomasfoto.lt) nuotr./Jurgita Kiguolė
Tomo Petrovskio (tomasfoto.lt) nuotr./Jurgita Kiguolė

Pasak Jurgitos, pirmus metus verslas pelno tikrai nenešė. Kaip prisimena, pirmieji uždarbiai pasimatė tik prabėgus penkeriems metams, tačiau šiandien ji gali džiaugtis jau du dešimtmečius skaičiuojančiu sėkmingu verslu. Vis tik, modelių industrija kasmet keičiasi pagal madas ir tendencijas, ir jeigu anksčiau pagrindinę rolę vaidino išvaizda, dabar didelis dėmesys skiriamas unikalumui bei asmenybei.

„Anksčiau daugiau ieškodavo gražių, klasikinių bruožų modelių, kad viskas būtų tvarkinga. Dabar reikia priešingai, reikia to, kas šokiruotų, išskirtų, pritrauktų dėmesį. Šiai dienai svarbi ne tik modelio išvaizda, bet ir jo asmenybė, charakteris. Be to, industrijoje vietą rado ir plius dydžio modeliai“, – mados pasaulio subtilybėmis dalinosi pašnekovė.

Jurgita geriau nei bet kas žino, kas vyksta modelių pasaulio užkulisiuose, tačiau kai šiuo pačiu keliu keliauti nusprendė ir jos sūnus Matas, ji vaikino neatkalbinėjo, net jeigu tokio jo posūkio nesitikėjo.

„Tai netikėta istorija, jis niekada negalvojo, kad bus modelis, nuo mažens nemėgo fotografuotis, tačiau šiais metais pareiškė, kad nori, tik jo motyvas buvo didelis ir drąsus – nuvykti į Japoniją ir ten pagyventi. Iš pradžių pesimistiškai į tai žiūrėjau, nes žinau, ką reiškia gauti pasiūlymą į Japoniją, ypač naujam veidui. Tai yra labai sunku, bet vaikui pakirpti sparnų negalėjau. Padarėm kelias fotosesija ir štai – jis vasarą praleido Japonijoje, jam patiko ir ta šalis, ir ši modeliavimo veikla“, – laidoje atviravo Jurgita.

„Gyvenimas versle“ – šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?