Monika Šalčiūtė kviečia jaunimą į Kiguolių modelių agentūros atranką

Interneto sensacija vadinamą Monika Šalčiūtę žino šimtai jos gerbėjų – mergina ne veltui gali didžiuotis turinti daugiausiai sekėjų feisbuke. Nenuostabu, kad jos nuotraukos, mintys ir kiti veiksmai sulaukia didelio dėmesio, todėl šįkart jos atvaizdui atsiradus plakate, skirtame pakviesti jaunimą į modelių atranką, ne viena mergina ir vaikinas, tikėtina, susidomės šiuo kvietimu.
Monika Šalčiūtė
Monika Šalčiūtė / Asmeninio albumo nuotr.

Monika Šalčiūtė papuošė Ugniui ir Jurgitai Kiguoliams priklausančios modelių agentūros, „Supermodels“ plakatą, kuriuo merginos ir vaikinai kviečiami į modelių atranką.

Joje dalyvauti gali merginos nuo 13 metų amžiaus ir ne žemesnės kaip 170 cm ūgio bei vaikinai nuo 16 metų, kurie yra ne žemesni kaip 183 cm ūgio.

Asmeninio albumo nuotr./Monika Šalčiūtė kviečia į modelių atrankas
Asmeninio albumo nuotr./Monika Šalčiūtė kviečia į modelių atrankas

Plakatą papuošusi M.Šalčiūtė teigė, kad jame atsirado ne veltui. „Nors pati esu tik fotomodelis, nes nepakanka ūgio – esu berods 165 cm – daug mergaičių stengiasi lygiuotis į mane, todėl per mane modelių agentūroms yra puiki galimybė pasireklamuoti. Matau daugybę aukštų merginų, kurios neišnaudoja savo galimybių, todėl noriu jas prišaukti į atranką ir padėti tapti unikaliais modeliais – tiek podiumo, tiek reklaminiais veidais“, – Žmonės.lt sakė M.Šalčiūtė.

„Monika yra pakankamai žinoma Lietuvoje, ypatingai tarp jaunų žmonių, todėl ji puikiai tiko reklamai“, – teigė modelių agentūros vadovė Jurgita Kiguolė, paklausta, kodėl iš gausybės dailių merginų buvo pasirinkta būtent Monika.

Asmeninio albumo nuotr./Monika Šalčiūtė
Asmeninio albumo nuotr./Monika Šalčiūtė

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis