Moterys, nustokite atsiprašinėti dėl smulkmenų!

Moterys, nustokite atsiprašinėti, kai nėra už ką atsiprašyti – tokia naujos „Pantene“ reklaminės kampanijos mintis.
„Pantene“ reklama
„Pantene“ reklama / Kadras iš „Youtube“

Reklamoje parodoma daugybė kasdienių situacijų, kai moterys atsiprašinėja tuomet, kai joms tikrai nėra už ką atsiprašyti. Kažkodėl moterys jaučia pareigą atsiprašyti už tai, kad ko nors paklausia, paprašo to, ko joms reikia, ar net dėl to, kad prie jų kažkas atsisėda ir už jų užkliūna.

Toje pačioje reklamoje parodoma, kaip atrodytų tos pačios situacijos, jeigu moterys neatsiprašinėtų. Ogi nepasikeistų niekas! Taigi „Pantene“ ragina moteris atsikratyti įpročio už viską atsiprašinėti, kuriuo pačios save nuvertina ir nusižemina.

„Žinoma, kartais mandagu pasakyti „atsiprašau“. Bet atsiprašinėti už viską? Jokiu būdu!“ – skelbia „Pantene“.

Ši situacija turėtų būti pažįstama ne vienai, mat naujas tyrimas rodo, kad moterys už nereikšmingas smulkmenas atsiprašinėja gerokai dažniau nei vyrai.

VIDEO: „Pantene“ reklama

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų