Muzikos mokslų nebaigusiam Norbertui – neįtikėtinas pasiūlymas

Vos 20-ies sulaukęs Norbertas Liatkovskis yra vadinamas vienu perspektyviausių atlikėjų Lietuvoje. Jaunimo numylėtinis nebaigė jokių muzikos studijų, tačiau tai nesutrukdė jam pasiekti muzikos pasaulio aukštumų. Žiūrovai ir gerbėjai jį puikiai prisimena tiek iš neseniai vykusio TV3 ir Go3 projekto „Didysis šou burbulas“, tiek iš „X faktoriaus“ projektų, kuriuose jam puikiai sekėsi.
Norbertas Liatkovski
Norbertas Liatkovski / TV3 nuotr.

Įgimta charizma ir puikus balsas bei muzikos pojūtis atnešė Norbertui sėkmę – jis ne tik turi gausų būrį gerbėjų Lietuvoje, bet ir kalbasi su JAV įrašų kompanija Universal Music.

Televizija ir projektuose sutikti profesionalai Norbertui buvo geriausi mokytojai, užauginę jį kaip dainininką. Jis neslepia, kad televizijos projektai buvo geriausia, kas galėjo nutikti norinčiam pradėti savo karjerą jaunuoliui.

„Galiu labai padėkoti televizijai, nes per tokį trumpą laikotarpį mane užaugino nežmoniškai greitai. Projektas man davė labai daug patirties: darbas su kūrybine komanda, su kamerom, judesiu... Aš save dar labiau atskleidžiau kaip atlikėją. Scena yra ta vieta, kur aš privalau būti ir žiūrovai tai įrodė“, – apie patirtį „Didžiojo šou burbulo“ projekte kalbėjo Norbertas.

V.Černiausko nuotr./Norbertas Liatkovskis
V.Černiausko nuotr./Norbertas Liatkovskis

Antroji vieta – puikus įvertinimas

Jaunas, pradedantis atlikėjas projekte rungėsi su patyrusiais scenos vilkais, tad jam žiūrovų skirta antroji vieta reiškia labai daug. „Antra vieta man yra didžiulis įvertinimas, kad aš savo karjeros pradžioje... Tai yra labai puiki pradžia. Tai, kad žiūrovai mane mėgsta yra man įrodymas, kad privalau likti“, – sakė Norbertas.

Žiūrovai ir gerbėjai yra didelė paskata jaunam atlikėjui žengti tolyn, jie padėdavo Norbertui pasirinkti dainas, o kūrybinė projekto komanda į tai atsižvelgdavo, tad rezultatas būdavo puikus.

Į projektą „Didysis šou burbulas“ jis atėjo turėdamas 14 tūkst., sekėjų, dabar jų yra net 33 tūkst., ir šis skaičius vis auga.

Vido Černiausko nuotr./Norbertas Liatkovskis
Vido Černiausko nuotr./Norbertas Liatkovskis

Kelias į muzikos pasaulį

Norbertas – kūrybinga asmenybė ir taip buvo nuo mažens. Kai jis buvo pradinukas, tėvai leido sūnų į dailės ir akordeono užsiėmimus, tačiau savęs grodamas akordeonu jis neatrado.

„Tiesiog nusprendžiau, kad nenoriu mokytis to, kas man nepatinka. Dailė man labiau lipo, todėl baigiau dailės mokyklą. Po dailės pasirinkau fotografiją“, – pasakojo Norbertas, fotografavęs kelerius metus. Šioje srityje, kaip ir muzikoje, jis taip pat buvo savamokslis – pats išmoko retušuoti nuotraukas, įvaldė sudėtingiausias programas. Norbertas užsispyręs – kai jam įdomu, savo tikslą jis pasiekia.

Televizija, pakeitusi gyvenimą

Gyvenimas pasikeitė, kai Norbertas pirmą kartą pakliuvo į TV3 projektą „X faktorius“. Jis suprato, kad muzika ir scena yra tikrasis jo pašaukimas, o gerbėjų meilė tai tik patvirtina. Šiandien jis mato save tik kaip atlikėją. Dėmesį į jį atkreipė ir garsi JAV įrašų kompanija, kurios pasiūlymas bendradarbiauti buvo labai netikėtas.

„Gavau pasiūlymą iš Universal Music mane prodiusuoti, tai labai didelis įvertinimas man, kad tokio lygio prodiusavimo kompanija pastebi mane ir siūlo tokius dalykus“, – teigė Norbertas, kuriam šis pasiūlymas atveria visiškai naujus kelius.

Jaunas, užsispyręs ir garsus – likimas nepagailėjo Norbertui dėmesio, kurį dar labiau sustiprins laukiantis „Didžiojo šou burbulo“ koncertų turas po Lietuvą.

„Esame išsiilgę gyvo kontakto su žmonėmis. Tai yra puiki proga koncertuoti, grąžinti glaudų ryšį su žmonėmis. Tai bus puiki galimybė“, – neabejojo atlikėjas.

Norintys išgirsti daugiau apie tai, kaip Norbertas sulaukė kvietimo iš Universal Music, kokie artimiausi jo planai ir ar eitų į dar vieną muzikinį realybės šou, kviečiami žiūrėti laidą „Pasaulis pagal moteris“ jau šį sekmadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis