N.Bunkė pristato jautrų vaizdo klipą „Mergaitė“: „Pamačiusi jį verkiau kelis kartus“

Dainininkė Natalija Bunkė įnirtingai ruošiasi artėjančiam turui po didžiąsias Lietuvos arenas. Tam, kad nustebintų savo gerbėjus, ji kas mėnesį pristato vis naują dainą ir vaizdo klipą. Šį kartą žinoma dainininkė nusprendė pristatyti jautrų kūrinį, skirtą įkvėpti armiją gerbėjų, ir netgi pasiūlė jiems sudalyvauti jos premjerinės dainos vaizdo klipe.
Natalija Bunkė
Natalija Bunkė / Asmeninio archyvo nuotr.

„Šią dainą sukūrė Vytautas Bikus ir Paulius Vaicekauskas. Vytautas pasakojo, kad pati dainos mintis atsirado tada, kai jam gimė dukra. Tikriausiai kiekvienas tėtis nori savo dukras įkvėpti siekti svajonių, nepasiduoti ir nenuleisti rankų, kad ir koks iš pradžių sunkus atrodytų kelias didžiausių norų link. Kai pabendravome, iškart priėjome vieningos nuomonės, kad mažas vaikas gyvena kiekviename iš mūsų ir tai visiškai nepriklauso nuo amžiaus. Aš turiu didžiulę armiją savo sekėjų, didžioji dalis jų – merginos. Šį kartą norėjau, kad ši daina ne tik paliestų klausytojų širdis, bet ir leistų tapti dainos ir vaizdo klipo dalimi“, – apie naują kūrinį pasakoja Natalija Bunkė.

Prieš filmuojant vaizdo klipą Natalijai Bunkei iškart kilo mintis, kad jame ji galėtų būti ne viena, bet su ištikimiausiomis gerbėjomis. Vos paskelbusi žinią su kvietimu nusifilmuoti vaizdo klipe, dainininkė sulaukė didžiulio kiekio žinučių: „Mano socialiniai tinklai tiesiog užlūžo. Žinučių buvo tiek, kad buvo sunku ne tik į visas atsakyti, bet ir perskaityti. Merginos ir vaikinai dalinosi savo siekiais, iššūkiais, kurie lydėjo siekiant svajonių, pasakojo, kur rado jėgų nepasiduoti, ir džiaugėsi, kad gali tapti tomis, kurios taip pat įkvepia ir kitas merginas siekti savo svajonių. Buvo tikrai nelengva atsirinkti tas, kurios šiandien yra vaizdo klipe. Noriu visoms be galo padėkoti ir pažadu, kad jei šį kartą nepavyko patekt į vaizdo klipą su savo istorija, dar bus ne viena proga tai padaryti.“

Kalbėdama apie savo svajones, Natalija Bunkė atvira – ji jau nuo mažumės žinojo, kur slypi paslaptis didžiausių norų išsipildymo link: „Aš nuo mažumės žinojau, kad noriu būti dainininke. Tikriausiai man padėjo mano charakteris ir užsispyrimas. Aš nenoriu skambėti banaliai, bet iš tiesų pasiekti galima absoliučiai visko. Vienintelė klaida, kuria daro žmonės – sustoja pusiaukelėje. Aš daug dirbu, nemetu savo svajonės. Jeigu nors kartą gyvenime būčiau pasidavusi aplinkinių vertinimui, suabejočiau savimi, pagalvočiau – ai, kam man to reikia? Tai tuomet kiltų klausimas – o ar tikrai tai yra mano svajonė, jei aš sustoju pusiaukelėje, o gal aš noriu visai kitų dalykų? Nes jeigu mes išties kažko norime – vienintelis kelias yra siekti to ir būtinai išaus diena, kai tai bus pasiekta.“

Užsispyrimas, darbštumas ir noras Nataliją Bunkę lydėjo nuo vaikystės, tačiau aplink ji matė ne vieną dužusią svajonę, o socialiniuose tinkluose dažnai sulaukdavo klausimų ir prašymų patarti – ką daryti norint tapti tokiu sėkmingu žmogumi, kaip ji. Būtent tai ir paskatino sukurti tokį vaizdo klipą, kuris parodys, kad kiekvienas esame vertas sėkmės.

VIDEO: Natalija Bunkė - Maža mergaitė

„Kai žiūrėsite klipą, matysite, kiek nuostabių merginų ir, beje, vyrų irgi, pasiekė svajonių. Aš nesu kažkuo ypatinga. Esu lygiai tokia pati, kaip ir jūs visi. Tiesiog mano pasirinkta profesija, gyvenimo būdas yra labiau matomas. Bet tai nereiškia, kad visi turi svajoti tapti dainininke.

Dainos „Mergaitė“ klipe pamatysite kiek nuostabių svajonių pasiekė žmonės, kurie mus supa kasdienybėje. Kažkas norėjo būti policininke, kažkas globoti gyvūnus, o kažkas suktis grožio sferoje – ir joms visoms pavyko. Tad, kodėl turėtų nesigauti jums? Kviečiu visus paklausyti šios dainos ir jeigu dar nepasiekėte savo didžiausios svajonės, imt jos siekt dabar ir vėliau būtinai pasidalinti su manimi, kad išdrįsote, nugalėjote visas baimes ir ta maža mergaitė jumyse pagaliau užaugo.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis