Neseniai Kristupas Bunkus pradėjo kurti naujus filmukus, pasivadinęs Kritiku. Juose apžvelgia įvairius vaikiškus dalykus, ragauja skanėstus. Tiesa, Kristupas jau gan patyręs klipų kūrėjas, nes jo „YouTube“ kanale „Kristupas ir Tėtis“ galima rasti ne vieną vaizdo įrašą.
„Pavadinimas Kritikas man yra toks su pipiru, tas yra fainiai. Jo aptarimas yra lengvas, vaikiškas, bet tuo ir žavu“, – 15min komentavo Kristupo mama Natalija Bunkė.
Natalija 15min taip pat išdavė, kad turėti savo „YouTube“ kanalą buvo labai didelė vaiko svajonė. Tiesa, iš pradžių ji, kaip pati teigė, nenoriai leido kurtis sūnui paskyras instagrame ir „TikTok“, nes yra prieš vaikų naudojimąsi socialiniais tinklais.
„Jie yra truputį per maži, kad nuspręstų, ką ten galima kelti ir ko ne. Jie kartais pridaro klaidų, įdėdami netinkamą vaizdo įrašą ar pakomentuodami, tada atsiranda patyčios ir vaikas gali labai nukentėti“, – paaiškino N.Bunkė.
Tačiau galiausiai jie rado kompromisą – susitarė, kad be tėvelių žinios Kristupas nieko į socialinius tinklus nekels ir nekomentuos: „Kadangi yra po mūsų priežiūra, man ramiau. Jam ten leidžiama tik skrolinti.“
Beje, dar viena priežastis, paskatinusi leisti sūnui pradėti jutūberio karjerą, buvo išaugę Natalijos elektroninės parduotuvės pardavimai po to, kai Kristupas jos instagrame pareklamavo produktus.
„Tada supratau, kad jam jau dabar reikia imtis šios veiklos. Kai turi savo parduotuvę, viską matai skaičiais. Jis neblogai dirba reklamos srityje, jam tas visai gerai sekasi. Tuoj, manau, ir mamą aplenks. Kristupo vaizdo įrašai mano instagramo kanale yra labai gerai žiūrimi, tad aš net neabejoju, kad labai greitai susilauks didelės sėkmės ir galės net ir man patarti.“
N.Bunkė labai padeda Kristupui įgyvendinti svajonę – ne tik savo patarimais, kaip sudominti publiką, idėjomis, bet ir finansiškai. Tiesa, ji ima pavyzdį iš savo tėvelių, kurie irgi kadaise padėjo siekti savo svajonių.
„Mano tėvai elgėsi lygiai taip pat, kaip aš dabar su savo sūnumi. Kai jiems sakiau, kad noriu nusifilmuoti naujame klipe, nes jau dainavau, jie sakė – prašau, paskolinsim tau pinigų, o tu atiduosi, kai uždirbsi.
Aš jam irgi paskolinau pinigų, kad tos laidelės nusifilmuotų ir susimontuotų, o jis, kai uždirbs, man atiduos“, – šypsojosi pašnekovė.
Kristupas turi ir pavaduotoją, tad vien tik iš to galima spręsti, kad jis jau spėjo gauti užsakymų dėl žaislų ir saldumynų apžvalgų. Tai patvirtino ir pati Natalija: „Užsakymų tikrai yra, jūs nė neįsivaizduojat. Jau ir šiandien vieną įvykdėme. Jau pirmą dieną, susikūrus instagramą, jis gavo reklamos užsakymų.“
Deja, užsidirbti kol kas dar nepavyksta. Kadangi laida reikalauja resursų, jis, kaip N.Bunkė teigė, dirba mamai į skolą.
Prieš rugsėjo 1-ąją Natalijos instagramo istorijose buvo galima stebėti jos ir sūnaus konfliktą dėl apsipirkimo mokyklai, kai berniukas pareiškė, kad bus jutūberis ir į mokyklą neis. Tada moteris nusivežė savo sūnų į parduotuvę ir rodė, kiek reikia darbo įdėti, kad būtum sėkmingas ir užsidirbtum. Tuomet sūnaus požiūris pasikeitė, jis mamos atsiprašė ir pasiryžo nerti į mokslus.
„Matote, kaip greitai susiderina šios veiklos, kai mama įsikiša. Mokykloje – puikus elgesys. Jam yra pasakyta – jei nori būti jutūberiu, turi labai gerai mokytis. Čia labai geras vaistas: gavai kokią nors pastabą – instagramas atimtas, jei dar ką blogo padarei – telefonas atimtas, „YouTube“ atimtas. Jis žino savo elgesio kainą. Jei elgesys negeras – atitinkamai elgiasi ir mama“, – sūnaus auklėjimo subtilybėmis dalijosi atlikėja.
Ateityje, kaip pasakojo Natalija, Kristupas norėtų filmuoti, kaip žaidžia įvairius kompiuterinius žaidimus, pavyzdžiui, „Roblox“, bet kol kas tokios galimybės neturi, nes nėra tinkamų sąlygų. „Gal kada ir išsipildys ši jo svajonė, gal Kalėdų Senis atneš tą reikiamą įrangą“, – pridūrė pašnekovė.
Ar ši sūnaus veikla darys įtaką ateities profesijos pasirinkimui, N.Bunkė kol kas nėra užtikrinta.
„Labai sunku pasakyti, viskas priklausys nuo jo tolimesnių norų. Kai vaikas nori – geriau jau paskatinti ir leisti jam tai daryti. Tuo labiau kai yra visos galimybės. Jam sekasi, jis dėlto džiaugiasi, yra patenkintas. Man su juo yra lengva dirbti, nes pas jį yra daug noro.
O tada atsiranda motyvacijos ir eiti į būrelius, vaikas yra užimtas visapusiškai, nuo pirmadienio iki penktadienio, o savaitgalį eina filmuoti tiktokus, tada klausia, ar gali jais dalintis. Taip ir atsiranda „YouTube“ tie filmukai.“