Nacionalinė Kinijos televizija nusipirko Lauryno Šeškaus sukurtą laidos „2 minutės šlovės“ formatą

Projekto „2 minutės šlovės“ formatas, prodiuserių grupės „TV Play“ sukurtas specialiai LNK televizijai, bus įgyvendintas nacionalinėje Kinijos televizijoje CCTV7.
Laurynas Šeškus
Laurynas Šeškus / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

„Tai labai džiugina, ir dar kartą įrodo, kad Lietuva nėra intelektualaus verslo užkampis, kad mes galime kurti ir eksportuoti“, – sako „TV Play“  prodiuseris Laurynas Šeškus.

Pasak L.Šeškaus, šiam televizijos laidos formatui tampant tarptautiniu, labai prisidėjo užsienio partneriai,  britų kompanija „New media vision“ ir norvegų „Nordic World“, kurios atstovauja „TV Play“ idėjoms pasaulyje. Ši laida buvo adaptuojama įvairioms rinkoms, pristatinėjama mugėse, įvairiausiose derybose net ketverius metus.

„Mes tikimės, kad Kinija bus labai tinkamas pirmas žingsnis tolesnei lietuviškų TV idėjų plėtrai Azijos regione, kuri šiuo metu yra labai dinamiškai auganti. O artėjančio darbo didžiausias įsivaizduojamas malonumas, tai pamatyti talentų atrankas valstybėje, kurioje gyvena milijardas gyventojų“, – šypsojosi L.Šeškus. 

Šį sezoną televizijos prodiuserių kompanija „TV Play“ kuria kulinarinį šou „Skonis“, kuris netrukus pasirodys LNK eteryje. Anksčiau „TV Play“ prodiusavo tokius populiarius šou kaip „Plikis ir ponia“, „Kviečiu šokti. Pažadinta aistra“, „Mano vyras gali“, „Supermiestas“. 

Laidos stop kadras./Kinijos kuriama klaida „Niat nam“
Laidos stop kadras./ Laida „2 minutės šlovės“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis