Naglis Bierancas: „Nereikia apie žmogų spręsti iš viršelio“

Profesionalus šokėjas, fotografas, o dabar ir vienas ryškiausių nuomonės formuotojų Lietuvoje Naglis Bierancas laidoje „Kitas kampas: su asmenybėmis“ atvirai prakalbo apie stilių, darbą instagrame ir įtaką gyvenime.

Šiandien N.Bierancą instagrame seka daugiau nei 270 tūkst. žmonių. Šį socialinį tinklą jis naudoti pradėjo maždaug prieš 9-erius metus, tačiau tada daug dėmesio jam neskyrė.

„Man, kaip fotografui, patiko instagramo principas, kad užtenka dėti tik nuotraukas, nereikia teksto. Iš pradžių aš kurdavau nesąmones, nebuvo nei storių, nei vaizdo įrašų. Tik vėliau instagramas labai išpopuliarėjo ir žiūriu, kad man visai gerai sekasi. Supratau, jog galiu nebedirbti daugybės skirtingų darbų, o dirbti tik socialiniame tinkle. Man iki šiol tai labai patinka“, – interviu su Audriumi Bružu sako Naglis.

Vienu stilingiausių Lietuvos vyrų ne kartą pripažintas N.Bierancas besimokydamas M.K.Čiurlionio menų mokykloje jautėsi gana suvaržytas ir tik baigęs ją pradėjo eksperimentuoti su savo stiliumi.

„Mokykloje nebuvo galima turėti tatuiruočių, dėvėti aksesuarų, dažyti ar plikai nusiskusti plaukų. Turėjome atrodyti geriečiais princais. Kai tik baigiau mokyklą, atleidau vadeles“, – juokiasi Naglis.

„Man pačiam įtaką daro gerai atrodantys žmonės, su tokiais ir bendrauti norisi labiau nei su kokiu bomželiu. O gal tas bomželis labai čiotkas? Tačiau tu nenori su juo bendrauti, nes jis kažkoks nešvarus. Įtaką daro visokie stereotipai“, – atvirai interviu mintimis dalinasi Naglis.

Visą interviu su N.Bierancu žiūrėkite įraše:

VIDEO: Naglis Bierancas: „Nereikia apie žmogų spręsti iš viršelio“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis