Karoliną Toleikytę nuotraukose įamžino tarptautinį pripažinimą pelniusi fotografė Hui Shen.
N.Martinavičienė sakė, kad nuotraukose buvo bandoma atskleisti rafinuotos ir išskirtinės merginos įvaizdį, Karolina puikiai tam tiko, buvo tokių akimirkų, kai atrodė, kad ji nustelbia Paryžių.
„Kaip turi atrodyti mergina, kad ji Paryžiuje jaustųsi ypatinga ir kerinti? Suvienijusi jėgas lietuvių ir japonų komanda fotosesijoje pateikė savo istoriją apie madą, miestą ir ypatingą merginą. Komanda sukūrė intriguojantį ir tikrai labai paryžietišką įvaizdį, kad mergina mados mieste jaustųsi graži, elegantiška, efektinga ir puošni“, – kalbėjo N.Martinavičienė.
Fotosesijos fotografė japonė Hiu Shen jau kuri laiką gyvena Paryžiuje, o dabar dirba su tokiais garsiais mados ženklais kaip „Madame FIGARO“, „China, Femina“, L’OFFICEL, „Grazia China“, „The bund“, „Le Magazine WAD“, „Christian Dior“, CHANEL, „Le magasin PRINTEMPS“, „Michel Klein“, „L'Oreal“ ir kitais. Makiažo meistrai iš Japonijos nepriekaištingai atliko savo darbą, japonai šioje srityje pasižymi išskirtine technika ir meistriškumu.
Prie fotosesijos komandos taip pat prisijungė ir stilistas Mantas Petruškevičius, jis puikiai jaučia paryžietišką dvasią bei supranta rafinuotą pasaulio mados sostinės skonį.
M.Petruškevičiaus teigimu, Karolina nuotraukose atskleidė tikrąjį Paryžiaus moters veidą.
„Paryžius mane visuomet užburia. Čia gyvena ypatingi ir savo vertę žinantys žmonės, kurie supranta, kas yra mada, kas yra puikus stilius. Fotosesijos metu Karolina spindėjo grožiu ir elegancija, klasika ir šiuolaikiškumu, o tai yra pagrindinis šio miesto akcentas“, – apie fotosesiją sakė M. Petruškevičius.
Mados sostinė keri savo istorija
Šiuolaikinės juvelyrikos aukso amžius Europoje ir Paryžiuje prasidėjo „art nouveau“ laikotarpiu (1890–1910). Kartu su daugeliu kitų amatų ji buvo paskelbta atskira meno rūšimi, o ją gaminantys žmonės – menininkais.
Vienas žymiausių juvelyrinių dirbinių kūrėjų ir pradininkų buvo Paryžiuje gyvenęs René Lalique’as, kuris dar savo jauname amžiuje kūrė juvelyrinius dirbinius „Cartier“, „Boucheron“ ir kitiems žymiausiems juvelyrikos namams.
Anot N.Martinavičienės, Paryžiuje savo centrines buveines turi beveik visi didieji mados namai, todėl ne veltui šis miestas laikomas mados sostine. Moteris sako, kad šiame mieste savo istoriją pradėjo ne vienas garsus papuošalų gamintojas.
„Paryžiuje savo kelią pradėjo tokie juvelyrinių dirbinių gamintojai kaip Cartier ar Buchere, todėl fotosesija šiame mieste visuomet būna išskirtinė, kadangi čia turi parodyti tai, ką turi geriausia, nes tik geriausi papuošalai gali padaryti įspūdį šio miesto gyventojams. Papuošalų kolekcija sukurta būtent Paryžiui, kur mados ir grožio sąvoka visų pirma turi istoriją, tai amžina klasika kuri papildoma šiuolaikiniais akcentais, tai subtilios formos, neperkrauta elegancija, išreikštas moteriškumas. Papuošalai turi pabrėžti, atskleisti asmenybę ir jokiu būdu neužgožti detalių gausa. Papuošalai yra neatskiriama mados dalis, tai tarsi priedas, be kurio negalima įsivaizduoti elegantiškos šių dienų moters“, – kalbėjo „Natali de Lyrik“ įkūrėja N.Martinavičienė.
Fotosesija vyko žymiose Paryžiaus vietose
„Nuotraukose svarbi ne tik mergina, bet ir vietos. Fotosesija vyko šalia Aleksandro III tilto, ant kurio 1953 metais vyko „Dior“ mados namų žymioji fotosesija, kurioje dirbo legendinis mados fotografas Markas Show. Paryžius – užburianti vieta, su giliomis mados ir stiliaus tradicijomis, todėl mūsų fotosesijai parinkome vietas su istorija“, – sakė N.Martinavičienė.
N.Martinavičienė teigė, kad šiai fotosesijai kurdama papuošalus įsivaizdavo, kad jais turi pasipuošti mergina, kuriai įspūdingos architektūros Paryžiaus gatvės – tarsi aukštosios mados podiumas.
„Stengėmės parinkti vietas, kurios sujungtų šios dienos madą ir praeities istoriją. Norėjosi išeiti iš uždarų patalpų bei parodyti visiems Paryžiaus magiją, Paryžiaus istoriją ir dabartinę madą joje. Parinkome simbolines vietas, kurios daugeliui asocijuojasi su žymiausiais mados namais“, – kalbėjo M.Patruškevičius.