Paispuošusi savo kurtu apatiniu trikotažu, Justina ir pati stojo prieš objektyvą. „Nematau nieko gėdingo fotografuotis vien su apatiniais drabužiais. Juk jie dengia tiek pat kūno, kiek ir maudymosi kostiumėliai! Manau, kad nereikia gėdytis savo kūno. Priešingai – mylėti save tokią, kokia esi“, – pasakojo „Le Mirage“ prekinio ženklo kūrėja.
TAIP PAT SKAITYKITE: Justina Stambrauskaitė: „Esu pasididinusi krūtinę ir to neslepiu“
Mergina pabrėžia, jog dviračio neišrado, todėl supranta nuolatinį lyginimą su konkurentais. „Man juokinga, kai moterys skundžiasi, kad panašius gaminius matė užsienio internetinėse parduotuvėse už mažesnę kainą. Visada nuoširdžiai joms patariu atsisiųsti ir įvertinti realų vaizdą bei kokybę. Švelniai tariant, nustebtų. Man labai svarbu, jog „Le Mirage“ gaminiai būtų ne tik gražūs, bet ir kokybiški. Netgi pateikimas bei įpakavimas, manau, turi didelę reikšmę renkantis apatinį trikotažą. Todėl tam aš negailiu nei pastangų, nei išlaidų. Noriu, kad kiekviena moteris, įsigijusi ar gavusi dovanų „Le Mirage“ braletę, jaustųsi ypatingai“, – teigė J.Stambrauskaitė.
Prieš kelis mėnesius įkurtas apatinio trikotažo „Le Mirage“ prekinis ženklas šįkart pristato naujus modelius. „Neapsakomai džiaugiuosi, kad pagaliau galiu pasiūlyti ir apatines kelnaites, ko tikrai pasigesdavo ne viena klientė“, – teigia Justina Stambrauskaitė.
TAIP PAT SKAITYKITE: Justina Stambrauskaitė apie bralečių verslą: „Noriu, kad seksualumas įgytų ne vulgarią prasmę“
Jaunoji kūrėja teigia, jog apatinį trikotažą kuria tokį, kokį nedvejodama dėvėtų pati. „Juokauju, jog pati sau susikūriau prekinį ženklą. Būtent tokį, kuris pilnai patenkintų mano norus – atrodyti ir, svarbiausia, jaustis seksualia“.