Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujoje Lavijos Šurnaitės laidoje „Misija Interjeras“ susirungė pirmieji trys dizaineriai

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje, Oslo namų galerijoje „Meno erdvė“ pristatytas specialus TV3 projektas „Misija Interjeras“.
Artūras Čižiūnas ir Lavija Šurnaitė
Lavija Šurnaitė (dešinėje) / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Projekto vedėja, knygos „Interjero receptai“ bendraautorė Lavija Šurnaitė supažindino su interjero dizainerių kovos arena, kuri per vieną mėnesį iš tuščios betoninės erdvės virto stilingu butu. Laidos režisierė ir minėtos knygos bendraautorė Birutė Lavickienė taip pat kvietė įvertinti dizainerių darbus.

TV3 projekte rungsis trys žinomi dizaineriai, tačiau pergalę švęs tik vienas. Kuris, o gal ir visi trys? Tai paaiškės rugpjūčio 25-ąją, kai lemtingą žodį tars potencialus buto pirkėjas. Tik jis nuspręs, kurio dizainerio kurta erdvė jam labiausiai patinka. Jeigu pirkėjui patiks visi interjero sprendimai, bus galima skelbti lygiąsias.

Savo idėjas plikose erdvėse įgyvendino trys žinomi kūrėjai: architektas Linas Lapinskas, dizainerė Indra Marcinkevičienė ir architektas Artūras Čižiūnas.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Misija Interjeras“ pristatymas
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./„Misija Interjeras“ pristatymas

Pasak L. Šurnaitės, interjero dizaino tematika šalies televizijose nėra dažnas reiškinys: „Šią temą Lietuvoje dar tikrai galima plėtoti. Tai neišnaudota, neišsemta, neatsibodusi tematika. Juk televizija nuolat ieško naujovių, o „Misija Interjeras“ – kaip tik toks projektas. Turėtų patikti žiūrovams. Juk interjero dizainas – mūsų visų gyvenimas, mūsų sienos, kurios mus supa. O „Misija Interjeras“ bus naujesnis požiūris į mūsų aplinką.“

Premjera „Misija Interjeras“ – tai interjero dizainerių arena, kurioje talentingiems kūrėjams suteikiama galimybė realiai įgyvendinti originalias, netikėtas būsto interjero idėjas – sukurti viso buto interjerą nuo pradžių iki galo. Kiekvienas čia stengsis laimėti geriausio dizainerio vardą ir piniginį prizą. Norint laimėti teks įtikti potencialiam pirkėjui, pasiruošusiam įsigyti naują būstą.

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Birutė Lavickienė ir Lavija Šurnaitė
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Birutė Lavickienė ir Lavija Šurnaitė

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?