„Romeo ir Džiulijetos“ scenoje L.Mondeikaitė pasirodė vilkėdama perregimą juodą palaidinę ir žėrintį blizgučiais dekoruotą sijoną iki kelių. Dar negirdėtu stiliumi atlikusi popmuzikos kūrinį – šis nuskambo erotiškuoju tango ritmu – mergina aistringai koketavo su publika ir komisijos nariais, pasirodymą baigė seksualiai susirangiusi scenoje. Dainuoti L.Mondeikaitei padėjo jai pritarę orkestro muzikantai.
Vis dėlto geidulingas atlikėjos pasirodymas visų neįtikino: komisijos nariai vieningai sutarė, jog kažko scenoje stovint L.Mondeikaitei pritrūko.
„Daug aistros buvo, daug žaismingumo, tačiau neveža“ – apgailestaudamas kalbėjo Kostas Smoriginas. Vokalo specialistė, operos solistė Sigutė Stonytė kreipė dėmesį į techninius dalykus: „Pasistenkite išreikšti muzikinį žodį, o ne tik melodiją. Bet kokia banali daina tada suskambės unikaliai.“
Bene kontraversiškiausią kritiką dainininkei pateikė Nerijus Juška. „Nebijok savęs liesti, nebijok vilioti. Viliok mane! Esi susikausčiusi. Nebijok pavizginti klubų, būti katyte. Daugiau laisvumo! Šalia tavęs aš norėčiau būti Romeo“, – audringai dėstė baleto šokėjas.