Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Neatpažįstamai pasikeitusi Vilija Matačiūnaitė scenoje įkūnijo fatališkąją Mirtišę

Moterys – tikros stiliaus chameleonės, kurios be vargo gali įsikūnyti į vieną ar kitą asmenybę, pasikeisti neatpažįstamai ir vienam vakarui tapti blondine ar brunete. Pirmadienio vakarą Teatro arenoje vyko muzikinio projekto „Romeo ir Džiuljeta“ šeštosios laidos filmavimas, kur dainomis ir kūrybingumu besirungiantys jaunieji dainininkai pradėjo švęsti Heloviną, o jos vedėja Vilija Matačiūnaitė pateikė staigmeną.
Vilija Matačiūnaitė
Vilija Matačiūnaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

V.Matačiūnaitė vakaro metu įkūnijo visiems iki skausmo žinomo serialo „Adamsų šeimynėlė“ heroję – fatališką Mirtišę. Sukurti serialo veikėjos įvaizdžiui Vilijai buvo uždėtas juodų plaukų perukas, veidas gausiai nupudruotas šviesia pudra.

Seriale Mirtišė visuomet pasipuošusi, tarsi eitų į prabangų vakarėlį, todėl V.Matačiūnaitė scenoje vilkėjo juodą ilgą, įliemenuotą suknelę, kuri puikiai pabrėžė nepriekaištingas atlikėjos kūno linijas. Toks naujas Vilijos įvaizdis sulaukė daug komplimentų ne tik iš komisijos narių, bet ir aplinkinių. Pertraukų metu Vilija dar labiau įsijausdavo į Mirtišės vaidmenį ir niūniuodavo serialo įžanginę dainą.

Beje, V.Matačiūnaitės scenos partneris Mindaugas Stasiulis pirmadienio filmavimo metu tapo to paties serialo veikėju – Svirduliu. M.Stasiulis, kalbėdamas apie naują įvaizdį, juokavo, kad jam per reklaminę pertrauką skambino šešios laidotuvių firmos ir prašė pas juos įsidarbinti karstų nešėju.

Laidos filmavime duetu dainavo Marius Jampolskis ir Austėja Lukaitė, sujaudinti komisijos narius savo pasirodymu siekė ir individualiai Romeo ariją atliko merginų numylėtinis Martynas Kavaliauskas, o kitų dalyvių pasirodymuose buvo atvaizduoti baisiausi košmarai, skirti paminėti baisiausią metų vakarą – Heloviną.

Portalas Žmonės.lt kviečia skaitytojus naują Vilijos įvaizdį įvertinti komentaruose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?