Nebeliko laidos „Atspėk dainą“: žiūrovai TV eteryje kol kas neišvys ir Beatos Tiškevič

Naujame sezone LRT televizijos žiūrovai bent jau kol kas neišvys keletą metų laidas vedusios aktorės Beatos Tiškevič. Eteryje nebeliko Beatos drauge su Arūnu Valinsku vestos muzikinės viktorinos „Atspėk dainą“.
Beata Tiškevič ir Arūnas Valinskas
Beata Tiškevič-Hasanova ir Arūnas Valinskas / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Pasak LRT atstovės spaudai Virginijos Bunevičiūtės, sprendimas atsisakyti šios laidos buvo priimtas dėl vienu metu rodomų kelių panašaus muzikinio formato projektų. Muzikinę viktoriną „Atspėk dainą“ naujame sezone pakeis „Auksinis balsas“, kurį ves Andriaus Rožicko ir Giedriaus Savicko duetas.

„Taip, laidos „Atspėk dainą“ eteryje nebeliks, toks buvo prodiuserio Modesto Karnaševičiaus sprendimas, jam patiko Andriaus Rožicko ir Giedriaus Savicko, kaip vedėjų, derinys. „Auksinis balsas“ – taip pat muzikinis projektas, todėl buvo nuspręsta nedubliuoti“, – Žmonės.lt sakė V.Bunevičiūtė.

LRT nuotr./Giedrius Savickas ir Andrius Rožickas
LRT nuotr./Giedrius Savickas ir Andrius Rožickas

Naujame sezone „Auksiniame balso“ dalyviais taps dainuojantys aktoriai, čia dalyvaus Giedrius Arbačiauskas, Jokūbas Bareikis, Marius Jampolskis, Lina Rastokaitė ir daugelis kitų.

Anksčiau A.Rožickas vedė laidas drauge su B.Tiškevič, G.Savickas – drauge su aktoriumi Arūnu Sakalausku. Pasak V.Bunevičiūtės, laidos netekęs A.Valinskas naujame sezone jėgas sutelks į „Auksinį protą“, o B.Tiškevič toliau darbuosis LRT radijuje, kur drauge su Richardu Jonaičiu veda laidą „Paraštės“.

Žmonės.lt apie planus naujame sezone pakalbino ir B.Tiškevič, tačiau ji nuo platesnių komentarų susilaikė.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Beata Tiškėvič-Hasanova ir Arūnas Valinskas
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Beata Tiškėvič-Hasanova ir Arūnas Valinskas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis