Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Neįgalieji laužo grožio standartus: manekenai Ciuricho parduotuvės vitrinoje šokiravo praeivius

Visi žinome, kad tobulai nulieti manekenai, žvelgiantys į praeivius iš parduotuvių vitrinų, anaiptol nėra tikrasis mūsų visų atspindys. Neįgaliųjų organizacija „Pro Infirmis“ sukūrė manekenų seriją, kuri atspindi žmonių turimas negalias, rašo huffingtonpost.com.
Akcijos akimirka
„Because who is perfect? Get closer.“ / Youtube.com stop kadras

Buvo nulietas manekenas su stuburo iškrypimu, kurį turi Jasmine Rechsteiner, taip pat manekenas paliestas trapių kaulų negalios, kuri kamuoja aktorių Erwiną Aljukićių.

Projektas, pavadintas „Because who is perfect? Get closer.“ (liet. „Nes kas yra tobulas? Įsižiurėkite.“), buvo nufilmuotas (įrašą rasite žemiau).

Vaizdo siužete užfiksuotos modeliais tapusių žmonių reakcijos pirmąkart pamačius pagal jų kūnus sukurtus manekenus. O vėliau šie manekenai iš tiesų atsidūrė parduotuvės vitrinoje Ciuricho senamiestyje, Šveicarijoje. Taip buvo paminėta žmonių su negalia diena.

Youtube.com stop kadras/Akcijos akimirka
Youtube.com stop kadras/Akcijos akimirka

„Pamatyti tai gyvai yra pakankamai šokiruojantis dalykas“, – kalbėjo vienas iš akcijos dalyvių. Toks ir buvo šios akcijos tikslas.

Diskusijos, kuriomis siekiama kelti suvokimo apie žmones su negalia lygį, ypač pasitelkiant mados pasaulį, jau prasidėjo – siekiama, kad kolekcijų pristatymuose podiumais žengtų skirtingų kūno sudėjimų, fizinių būklių ir rasių modeliai, norima sulaukti žiniasklaidos dėmesio. 

Prie tokios iniciatyvos prisideda ir žinomi modeliai – BBC realybės šou „Britain‘s Missing Top Model“ nugalėtoja Kelly Knox or „Nordstromo“ reklaminėje kampanijoje įsiamžinusi Angela Rockwood.

Dalis drabužių parduotuvių, reaguodamos į šią akciją, pasistengė savo reklamose taip pat atspindėti žmonių su negalia grožį – įamžino juos reklaminėse fotosesijose, plakatuose. 

Nors prekybininkai vis dar nesiryžta savo vitrinose statyti netobulų formų manekenų, Šveicarijoje įgyvendintas projektas „Because who is perfect? Get closer.“ įrodo, kad „gražus“ nereiškia „tobulas“ ir atvirkščiai. 

VIDEO: „Because who is perfect? Get closer.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos