Nicko Vujiciciaus vilties žinia pasieks dar platesnę auditoriją: „Kiekviena krizė yra galimybė“

Pastaraisiais metais vis augant žmonių nerimui ir neužtikrintumui ateitimi, konferencija Moters Vizija, jau tradiciškai vyksianti kovo 8-ąją, kviečia pažvelgti į gyvenimą giliau ir ieškoti taip reikalingos vilties bei mokytis kiekvienoje krizėje ieškoti galimybės. Moters vizija – didžiausia motyvacinė konferencija moterims, kurioje kviečiami dalyvauti ir vyrai.
Nicko Vujiciciaus šeima
Nick Vujicic su šeima / Asmeninio albumo nuotr.

„Šių metų konferencija išskirtinė jau tuo, kad fokusą kreipsime ne vien į moteris. Suprantame, kad sudėtingu metu motyvacijos reikia ne tik moterims todėl, nepriklausomai nuo pavadinimo, kviečiame dalyvauti visus, kuriems trūksta postūmio“ – teigia konferencijos organizatorė Sandra Jakštaitė.

Pakvietėme neeilinius žmones, kurie žinomi dėl savo gebėjimų motyvuoti ir įkvėpti kitus, kurie daug pasiekė gyvenime ir nepasidavė nepaisant gyvenime patirtų sunkumų. Tai – ne tik visame pasaulyje garsus motyvatorius Nickas Vujicicius, bet ir vienas žymiausių Lietuvos verslininkų Ilja Laursas, vienas garsiausių pasaulio verslininkų, „Coca Cola“, „L'Oreal“ ir daugelio kitų žinomų kompanijų vadovas Jeremy Schwartzas bei tokios garsios ir gerbiamos Lietuvos moterys, kaip Nomeda Marčėnaitė bei Inga Valinskienė“.

Asmeninio albumo nuotr./Sandra Jakštaitė
Asmeninio albumo nuotr./Sandra Jakštaitė

Suprasdami, kad konferencijos tikslinė auditorija labai plati, šiais metais Moters Vizija bendradarbiauja su Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga, Lietuvos kurčiųjų draugija bei Lietuvos žmonių su negalia sąjunga. Šių organizacijų nariai turės galimybę įsigyti bilietus už specialią kainą. Šių metų konferencijoje taip pat numatyta turėti profesionalų vertimą į gestų kalbą tiek dalyvaujantiems gyvai arenoje, tiek stebintiems nuotoliniu būdu. Tokia galimybė yra labai svarbi, kad šiuo metu taip reikalinga vilties žinia pasiektų ir įkvėptų kuo daugiau žmonių bei būtent tuos, kuriems to labiausiai reikia. Greičiausiai tai – kiekvienas iš mūsų, turint omenyje šio laikmečio kontekstą.

Asmeninio albumo nuotr./Nick Vujicic su šeima
Asmeninio albumo nuotr./Nick Vujicic su šeima

„Dalyvavimas renginiuose, kurie yra pritaikyti kurtiesiems – su vertimu į lietuvių gestų kalbą – ypatingai svarbus, nes dauguma renginių ar konferencijų organizatorių iki šiol nepagalvoja arba nemato tikslo užtikrinti renginio vertimo lietuvių gestų kalba. Nors Lietuvoje tokių renginių daugėja, tačiau pritaikytų renginių skaičius labai mažas – vos keletas per metus. Dažnai tai, kas visuomenei atrodo įprasta ir kuomet girdintieji gali rinktis iš įvairiausių renginių gausos, kurčiųjų bendruomenė tokio pasirinkimo neturi“, – pastebi Lietuvos Kurčiųjų Draugijos prezidentas Kęstutis Vaišnora.

Asmeninio albumo nuotr./Kęstutis Vaišnora
Asmeninio albumo nuotr./Kęstutis Vaišnora

Jis akcentuoja ir tokius techninius dalykus, kaip vertėjo apšvietimas ir netgi pačių kurčiųjų tiesioginis pakvietimas į jiems pritaikytus renginius. „Džiugu, kai renginių pritaikymo ir kurčiųjų auditorijai iniciatyva kyla iš pačių organizatorių, kaip ir šiuo atveju. Poreikis dalyvauti renginiuose tikrai yra ir labai norėtųsi tikėti, o ir tikime, kad vis daugiau renginių bus pritaikyti ir kurčiųjų bendruomenė galės laisvai rinktis, kur dalyvauti“ – atvirauja LKD prezidentas.

Asmeninio albumo nuotr./Nick Vujicic su žmona Kanae
Asmeninio albumo nuotr./Nick Vujicic su žmona Kanae

„Tikime, kad mažesnė kaina neįgaliesiems bei konferencijos pritaikymas kurtiesiems padės dar didesnei auditorijai dalyvauti renginyje ir įsitikinti, kad net užklupus, atrodo, nepakeliamiems sunkumams, viskas yra įveikiama“, – pastebi S.Jakštaitė. „Esame įsitikinę, kad šios konferencijos pagrindinis svečias Nickas Vujicicius savo sėkmingu pavyzdžiu, pasiekimais bei neišsenkančiais vilties klodais daugelį įkvėps pokyčiams ir suteiks tikėjimo, kad kiekviena krizė visgi yra galimybė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis