Nicole Kidman tapo „Jimmy Choo“ reklaminiu veidu

Nicole Kidman tapo naujuoju „Jimmy Choo“ batelių reklaminiu veidu – aktorė reklamuos 2013–2014-ųjų rudens/žiemos kolekciją, praneša „Vogue“.
Nicole Kidman
Nicole Kidman / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Reklaminei fotosesijai 45-erių aktorė pozavo praėjusį mėnesį, o fotosesijos rezultatus bus galima pamatyti jau rugpjūtį pasirodysiančiuose mados žurnaluose.

„Visada mylėjau madą ir dažnai ji man padeda persikūnijant į personažą, – pasakojo Nicole Kidman. – „Jimmy Choo“ moteris yra labai paslaptinga ir moteriška.“

„Aš labai ja žaviuosi ir jaučiuosi be galo dėkinga, galėdama su ja dirbti, – sakė „Jimmy Choo“ kūrybos direktorė Sandra Choi. – Nicole yra viena geriausių aktorių pasaulyje, ir žinojau, kad ji galės išreikšti mūsų prekinio ženklo žavesį.“

Aktorė anksčiau yra reklamavusi „Omega“ laikrodžius ir „Chanel No.5“ kvepalus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų