Vyrams ir moterims įsimintinus aromatus pristatantis ispanas pribloškė susirinkusiuosius jų teismui pateikęs ne tik tris naujausius savo darbus, bet ir suteikęs unikalią galimybę susipažinti su paties iš augalų išgautomis esencijomis. Būtent pastarosios ir tampa kvepalų pagrindu, dominuojančiu akcentu.
Gyvai išgirsti Toni Cabal pasakojimą panoro dainininkės Karina Krysko-Skambinė, Vaida Genytė, Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro solistas Liudas Mikalauskas, aksesuarų kūrėja Inga Petrikaitė, LSMUL Kauno klinikų Akušerijos ir ginekologijos klinikos vadovė prof. dr. Rūta Nadišauskienė, konkurso „Mis laikinoji sostinė 99“ nugalėtoja Aušra Paškauskaitė-Majauskienė, vizažo meistrė Justina Gafarovaitė-Rašimienė su vyru verslininku Dominyku, šokėja Sandra Kniazevičiūtė ir kiti.
Pirmojo oficialaus savo vizito metu ispanų parfumeris Toni Cabal daugiausiai dėmesio skyrė kolekcijai „Opera“, kurioje jis pateikė savas žymiųjų kūrinių „Aida“, „Karmen“, „Boheme“, „Meilės eleksyras“, „Otelas“, „Rigoletas“, „Turandot“, „Tannhauser“ interpretacijas.
„Kuo kvepia teatras? Teatras visada kvepia pelėsiu! O jei rimtai, tai kiekvienas savaip įsivaizduoja, kokios natos derėtų vienam ar kitam kūriniui. Jei reikėtų kurti kvepalus „Traviatai“, aš rinkčiausi lelijų dvelksmą“, – sakė solistas L.Mikalauskas.
Jo nuomone, savo kurtuose kvepaluose T.Cabal itin tiksliai perteikė „Tannhauser“ operos nuotaiką, o „Aidai“ suteikė minkštą, moterišką atmosferą.
Miuzikle „Karmen“ vaidinanti ir dainuojanti K.Krysko-Skambinė patikino – tai, kaip kvapų autorius supranta šio pavadinimo operą, jai yra artima. „Kvepalų namuose turiu daug. Daugelį jų įsigyju pati, nes vyras Saulius vis sako, kad mano nuotaiką ir tai, kas patiks, atspėti sunku“, – sakė dainininkė.
Pirmuosius savo gyvenimo kvepalus ji dovanų gavo per penkioliktąjį gimtadienį iš ją pasveikinti atėjusio bičiulio.
„Teatras man asocijuojasi su prabangu, todėl jei kurčiau kvepalus jam, norėčiau ryškaus, subtilaus smilkalais, sandalu, mediena persmelkto aromato“, – sakė S.Kniazevičiūtė.
Savo mėgstamiausiam spektakliui „Notrdamo legenda“ ji dedikuotų stiprų, šaltą kvapą, kuriame būtinai būtų akcentuojama pipirmėtė.
„Pirmiausia, kai ateini į teatrą, kvepia kava. Žengiant toliau imi užuosti įvairiausių kvapų mišinius. Foje pradedi jausti dažų, daiktų aromatus. Įėjusius į salę įprastai pasitinka medienos natos. Teatro kvapas – netikėtas, prasmingas, solidus, paslaptingas, prabangus“, sakė save nežmoniška ir aistringa nišinių kvepalų gerbėja vadinanti V.Genytė.