„No Theatre“ teatro judėjimas praeivius sveikino su Valentino diena

Trečiadienio rytą teatro judėjimas „No Theatre“ džiugino vilniečius ir miesto svečius. Režisieriaus Vido Bareikio vadovaujami aktoriai Vilniaus gatvėje žmones kvietė į trumpus, vos penkiolika minučių trunkančius pasimatymus, kurių metu kalbėjosi, šoko, vaišino karšta arbata, sausainiais ir kvietė dalyvauti nemokamoje loterijoje. Teatras praeiviams padovanojo net dešimt kvietimų į vasario mėnesio spektaklius.
„No Theatre“ sveikino su meilės diena
„No Theatre“ sveikino su meilės diena / Deivido Breivės nuotr.

Tai jau ne pirma „No Theatre“ rengiama akcija gatvėje. Aštuntą sezoną skaičiuojantis judėjimas veiklą pradėjo performansais gatvėje ir šiandien įgyvendino jau antrą akciją, kurios metu kūrė tiesioginį ryšį su žmonėmis „Restart“ sezono metu.

„Mums patinka naikinti „ketvirtąją sieną“ ir bendrauti su savo žiūrovais tiesiogiai. Šiemet po visų premjerų kvietėme žiūrovus pasilikti pokalbiui, norėjome į Lietuvą atnešti prancūzišką teatro tradiciją“, – mintimis dalinosi aktoriai.

Deivido Breivės nuotr./„No Theatre“ sveikino su meilės diena
Deivido Breivės nuotr./„No Theatre“ sveikino su meilės diena
Deivido Breivės nuotr./„No Theatre“ sveikino su meilės diena
Deivido Breivės nuotr./„No Theatre“ sveikino su meilės diena

Į „No Theatre“ teatro aktorių akciją draugų aplankyti užsuko ir dainininkas Vaidas Baumila. Atlikėjas, kaip ir daugelis į akciją patekusių žmonių, gyrė teatrą už gražią iniciatyvą, prieš išskubėdamas į koncertą pasivaišino karšta arbata.

Nors į Švento Valentino dienai skirtą spektaklį bilietų jau nebeliko, teatras kviečia apsilankyti kituose spektakliuose: vasario 17 dieną „Būtis nr.2“ ir vasario 20 dieną „Sudie, idiotai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis