Nomeda Marčėnaitė – į svečius su raugintų agurkų akvariumu: pasidalijo receptu

Žinomos menininkės ir laidų vedėjos Nomedos Marčėnaitės iškalbą ir charizmą pažįsta daugelis – jau du dešimtmečius televizijoje karaliaujanti aštrialiežuvė pašnekovų kalbintoja yra atskleidusi ne vieną istoriją ir, kaip sako pati, pakalbinusi kone pusę Lietuvos.
Nomeda Marčėnaitė
Nomeda Marčėnaitė / Martyno Rudzinsko ir Zanetos Pau Photography nuotr.

Tačiau rugsėjo pradžioje startavęs naujasis LRT projektas „Svečiuose Nomeda“ iš esmės keičia situaciją, nes nuo šiol ne laidos herojai ateis pas Nomedą į studiją, o ji pati keliaus į svečius, kad gyvai pamatytų, išbandytų ir įvertintų gyvenimo būdą tų žmonių, kurie išdrįsta nerealias idėjas paversti realybe, kurie rizikuoja ir laimi, o jeigu ne – moka pradėti iš naujo.

Kitaip tariant, tai galiojimo laiko neturinčios ir kiekvieno žiūrovo kasdienybę įkvepiančios istorijos tiems, kurie vertina kokybišką turinį ir išskirtinę vaizdo kokybę.

Martyno Rudzinsko nuotr./Nomeda Marčėnaitė
Martyno Rudzinsko nuotr./Nomeda Marčėnaitė

Planuodama vizitus į svečius, Nomeda ilgai ieškojo rakto, kuris padėtų atrakinti ne duris, o širdis tų pašnekovų, kuriems televizijos kameros nėra kasdienybė ir rutina. Greitai tapo aišku, jog reikalą išgelbėti gali nedidelės lauktuvės, kurios nuima startinį jaudulį ir suveikia kaip gero pokalbio skatinamieji vaistai.

Šio sumanymo Nomeda ėmėsi labai kūrybingai – jokių tradicinių pyragų ir arbatų, jokių universalių knygų ir albumų, jokių žvakių ir aromatų ji nusprendė nenešti į svečius.

Zaneta Pau Photography nuotr./Nomeda Marčėnaitė
Zaneta Pau Photography nuotr./Nomeda Marčėnaitė

Kur kas originaliau ir netikėčiau jai atrodė...agurkai! Pačios menininkės šviežiai užraugti stikliniame akvariume, žali ir aromatingi jie iš tiesų tapo labai efektingais. Ir kuo didesnis netikėtumas, tuo smagesnis pokalbis garantuotas.

„Receptas labai paprastas – vanduo, sodo žalumynai ir čili pipiras, bet nemažiau svarbu indas, kuriame lauktuvės atkeliauja. Tinka maži akvariumai, vazos, stiklo dubenys, svarbu nenaudoti tradicinio stiklainio, kurio įprasta forma staigmeną gali paversti pernelyg buitiška,“ – paslaptį atskleidžia laidos vedėja. Na, o kaip klostysis pokalbis po tokios dovanos, galima pamatyti kiekvieną ketvirtadienio vakarą.

Zaneta Pau Photography nuotr./Nomeda Marčėnaitė
Zaneta Pau Photography nuotr./Nomeda Marčėnaitė

Vietos, kuriose svečiuosis Nomeda, dažnai neįprastos. Vaidotas Žala pokalbiui pakvietė į žirgyną, pasirodo lenktynininkas mėgsta iškeisti plieninį žirgą į gyvą ir, kaip pats sako, pasimėgauti vieno arklio galia.

Susitikimas su „Mis Lietuva 2002“ karūnos laimėtoja Vaida Grikšaitė-Česnauskienė vyko futbolo stadione, nes šio sporto pamokos tapo rimta tituluotos gražuolės aistra. Buities analitikė Dalia Mauricaitė pakvietė ant negyvenamo namo stogo sakydama, jog iš viršaus geriau matosi, kaip atskiri gyvenimai susijungia į vieną miesto judesį, kuriame svarbiausia atskirti sąvokas „daug“ bei „per daug“ ir gyvenimas tampa žymiai paprastesnis.

Domanto Umbraso nuotr./Nomeda Marčėnaitė ir Vaidotas Žala
Domanto Umbraso nuotr./Nomeda Marčėnaitė ir Vaidotas Žala

Pati Nomeda svečius labiausiai mėgsta priimti sodyboje esančiame lauko kupole. Tai skaidrus, iš stiklo trikampių sumontuotas namelis, kurio viduje būdamas jautiesi taip, lyg būtum lauke – čia ir dieną, ir naktį gali mėgautis gamtos artumu bei draugija. O pagrindiniu šios erdvės simboliu tapo Nomedos ant grindų nupiešta milžiniška spalvinga musė.

„Šis vabzdys sulaukia labai daug svečių dėmesio ir kaitina jų kūrybiškumą renkant musei vardą ar pasakojant įvairiausias gamtines istorijas,“ – juokiasi Nomeda.

Kartais iki ryto užsitęsiantys pokalbiai kupole ir tapo inspiracija naujam projektui, kuriame netruks nuoširdaus atvirumo ir žmogiško jautrumo, nes ar galėtų nutikti kitaip, kai „Svečiuose Nomeda“!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis