Pradžia – sujungtas pomėgis automobiliams ir noras filmuoti
„Mane nuo vaikystės supo automobiliai. Turėjau vyresnį pusbrolį, kuris nuolat darydavo kažkokius projektus, todėl ir pats svajojau, kad vieną dieną turėsiu savus ratus. Nuolat matydavau, kaip kažkas gatvėje driftina ir galvojau – gal reikia tai nufilmuoti? Juk tai vyksta, bet niekas nemato.
Per vieną vakarą sukūriau kanalą, kadangi reikėjo pavadinimo, sugalvojau „Norbefilms“ ir įkėliau pirmą vaizdo įrašą“, – lyg viskas būtų nutikę vakar, pasakoja N.Daunoravičius.
Po kelių pirmųjų vaizdo įrašų iš šonaslydžio treniruočių bei varžybų, atsirado ir pirmieji vaizdai iš naktinių Kauno ir Vilniaus gatvių, paties Norberto bandymai slysti šonu. Visa tai įkvėpė parodyti dar daugiau naktinio gyvenimo užkulisių, ne tik filmuojant kitus, tačiau ir pačiam į visa tai įsitraukiant. Jau visai netrukus šis planas suteikė galimybę išeiti iš „Youtube“ platformos ribų.
„Su draugu sugalvojom kurti internetinę laidą „Ruošk roges“. Visiems paskelbėm, kad dabar tai darysime ir rodysime driftą, automobilius, kas vyksta naktimis. Tada gavome pasiūlymą iš iš laidos „Adrenalinas“, kad galime joje turėti savo segmentą. Tai buvo didelis šuolis – iš interneto patekome į televiziją. „Ruošk roges“ buvo pirmasis didesnės sėkmės sulaukęs projektas.“
„Neteisingas“ BMW E36 ir ko laukti netrukus?
„Kai pradėjau driftinti, tai net nebuvo oficiali Lietuvos Automobilių Sporto Federacijos (LASF) sporto šaka, iš dalies, tai buvo susiję su gatvėmis. Bet vėliau subrendau, atėjo supratimas, kad šitam dalykui vieta ne gatvėje, o tai ką darau, reprezentuoja ir mano rėmėjus, todėl pasukau į profesionalaus sporto pusę, susikoncentravau į tai.“
Norėdamas dalyvauti varžybose, Norbertas pradėjo galvoti ir apie tam skirtą automobilį. Žinoma, buvo priimtas sprendimas jį konstruoti pačiam. Taip atsirado vienas žinomiausių automobilių Lietuvos šonaslydžio padangėje – violetinis „Wrong BMW E36“.
„Tai pirmasis mano pakankamai profesionalus automobilis, kuriame buvo saugos lankai ir kita įranga, atitinkanti profesionalų PRO lygos reikalavimus. Pats procesas užtruko ilgai, todėl nebespėjau su pakilusiu varžybų techniniu lygiu. Nepaisant to, man tai yra vykęs projektas, nes tai ką norėjau, tą ir sukūriau. Jo ir pavadinimas yra „Wrong E36“, tai yra neteisingas automobilis. Kažkam nepatinka spalva, kažkam kėbulo apdaila (bodykit), nes jis japoniško stiliaus, tada įdėjau dyzelinį variklį, kas visiškai netinkama driftui. „Šiuo metu jis stovi nejudinamas, būna visokių minčių ir apie pardavimą“, – apie bene visiems žinomą automobilį pasakoja Norbertas.
Supratęs, kad tokiu automobiliu konkurencingai dalyvauti varžybose negali, nauju projektu tapo iki šiol pagrindiniu varžybų automobiliu buvęs gerokai naujesnis 3 kartos BMW F30 modelis.
„Tai jau visiškai kitoks automobilis, kuriame panaudoti modernūs, inovatyvūs ir techniškai pažangūs sprendimai. Visgi gal truputį paskubėjau su šiuo projektu, nes pastaruosius du sezonus vis atsirasdavo koks nors techninis gedimas. Visgi, automobilis sulaukė daug dėmesio, todėl iš komercinės pusės tai labai vykęs projektas, deja techniškai nepavyko pasiekti to, ko norėjosi. Bet tai parodo, kaip stipriai išaugo Lietuvos autosporto techninis lygis, nes automobiliai tampa techniškai sudėtingesni ir su jais reikia daug dirbti“, – pasakoja N.Daunoravičius.
Norbertas užsimena, kad F30 dar reikia išbaigti ir į tai nemažai investuoti tiek laiko, tiek biudžeto, kad automobilis būtų pilnai konkurencingas trasoje ir varžybose, tad mintis taupant laiką, vis dėlto kitais metais pasirinkti važiuoti su kitu automobiliu, kas išspręstų daug niuansų ir leistų pradėti treniruotis ir dalyvauti renginiuose iškart nuo ankstyvas pavasario, tik ištirpus sniegui.
Dėl netikėtų radinių – tenka pakovoti
Turinys, kuriame Norbertas rodo, kaip automobilius perka, po to modifikuoja, sulaukia nemažai dėmesio. Kai tenka ieškoti kažko tinkamo kasdienai, norisi varianto, kuris bus pakankamai geros būklės.
„Žinoma, kai ieškai automobilio projektui, per daug dėmesio smulkmenoms neskiri. Pavyzdžiui, neseniai nusipirkau „Lexus GS“, nes reikėjo 2JZ variklio mano „Toyota Supra“ projektui. Kai tai žinai, neskirti dėmesio kitiems dalykams, nes tau reikia ne paties automobilio, o tik jo variklio.
Jis pasidalino ir viena istorija, kuri nutiko dar tuo metu, kai vaizdo įrašų nekūrė. Būtent interneto skelbimuose atrastas automobilis buvo labai įdomus ir retas, o kur jis iškeliavo, taip pat skamba neįtikėtinai.
„Buvo tokia istorija – ieškojau automobilių Autogide ir paieškoje pasirinkau galinius varančius ratus bei senus gamybos metus – radau „Toyota Corolla“, be detalaus aprašymo, net be nuotraukų. Tiesiog informacija, kad parduodama Panevėžyje. Pagal gamybos metus ir kitą informaciją supratau, kad tai gali būti labai retas AE86 modelis. Buvo gal dvylikta nakties, bet nusprendžiau paskambinti. Atsiliepė vyresnio amžiaus žmogus ir skundėsi, kad vėlu, pasakė, kad ryte atvažiuoja kiti jo apžiūrėti, tačiau po ilgų įtikinėjimų sutarėme, kad mokame daugiau ir su broliu atvažiavome tą pačią naktį. Radom tą retą modelį, kurio ieškojom.
Planavome daryti drifto projektą, tačiau smagiai pavažinėję tokiais unikalias ratais, ją pardavėm... japonui... Jis gyveno Olandijoje, bet atskrido į Lietuvą, nupirko iš mūsų ir išvažiavo atgal“, – prisiminimais apie įdomų automobilį ir ne mažiau įdomią jo įsigijimo bei pardavimo istoriją dalijasi N.Daunoravičius.
Daro tai, kas veža patį
Galiausiai visa tai, ką Norbe veikė anksčiau ir daro dabar, išaugo į vieną populiariausių lietuviškų „Youtube“ kanalų, bei galimybę daryti tai, kas labiausiai patinka – konstruoti unikalius automobilius, juos vairuoti ir viską fiksuoti vaizdo įrašuose.
„Viskas ką darau, pirmiausia yra dėl turinio, galvoju apie tai, kas būtų įdomu žiūrovams. Jei tai atneša papildomos naudos, pavyzdžiui, pavyksta parduoti automobilį ir kažkiek uždirbti, tai puiku. Jau keturis ar penkis metus stengiuosi daryti reguliarius video, atrasti naujas temas, naujus kampus, daryti naujus dalykus, kurie būtų įdomūs ir man, ir žiūrovams. Tai yra pagrindinė mano veikla, mano verslas ir tai, kuo nuolat gyvenu“, – pokalbį baigia Norbertas Daunoravičius-Norbe.