Nuo šiol Natalija Bunkė važinės svajonių automobiliu – baltu „Audi“ visureigiu

Dainininkė Natalija Bunkė šiomis dienomis tikrai turi kuo džiaugtis – į darbus ir įvairius susitikimus ji keliauja nauju automobiliu. Atlikėjos rankose jau savaitę yra rakteliai nuo „Audi Q5“ visureigio.
Natalija Bunkė ir jos vairuojamas automobilis
Natalija Bunkė ir jos vairuojamas automobilis / Žmonės.lt nuotr.

Portalui Žmonės.lt Natalija prasitarė, kad kito automobilio jai reikėjo iš praktinių sumetimų, tačiau moteris rinkosi tokį, kuris jai teiktų malonumą.  „Šis automobilis darbinis. Tai – ne visai mano mašina, tai mūsų įmonės automobilis, jis priklauso Zvonkui (prodiuseriui Deivydui Zvonkui, – aut. past.). Tai, kai susipyksime, Zvonkus galės mane išspirti ir pats vairuoti. Kita vertus, Liepa (Mondeikaitė, – aut. past.) yra direktoriaus pavaduotoja, mano viršininkė. Matyt, su mano baltutėle „Audi“ važinės ji, nes Zvonkus neturi teisių“, – juokaudama pasakojo Natalija.

Visgi pagrindinė ir kol kas vienintelė „Audi Q5“ naudotoja – N.Bunkė. Dainininkė prisipažino ilgą laiką troškusi būtent tokio automobilio.

„Aš jos labai norėjau, tai mano svajonių mašina. Man ji labai patiko, džiaugiuosi, kad visureigis varomas keturiais ratais. Apskritai, labai smagi mašina. Balti automobiliai man atrodo labai moteriški ir gražūs. Turiu savo gražuolę jau savaitę, susidraugauti spėjome, jau ir į koncertus pasivažinėjome. Teko į vieną renginį važiuoti per purvyną ir lietų iki pat scenos, per nulytą pievą. Su užduotimi automobilis susitvarkė puikiai“, – vairavimo  įspūdžiais dalijosi Natalija.

Pagal oficialius „Audi“ prekeivių duomenis, paprasčiausios komplektacijos naują „Audi Q5“ modelį galima įsigyti nuo 142 759 Lt.

Mariaus Žičiaus nuotr./Naujasis Natalijos Bunkės visureigis
Mariaus Žičiaus nuotr./ Natalijos Bunkės visureigis

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis