Nuo šiol Zvonkė eis tik ten, kur mokamas honoraras

Grupės „Yva“ narė Natalija Zvonkė neslepia, kad sunkmetis privertė taupyti: koncertų ir renginių sumažėjo septyniasdešimčia procentų, honorarus tenka sumažinti net perpus, nebepirkti sceninių drabužių... Moteris prisipažįsta, kad ateityje eis tik į tuos televizijos projektus, kuriuose mokamas honoraras, praneša žurnalas „Klubas“.
Tradicine tapusios „Išsipildymo akcijos“ finaliniame koncerte bus pasakojama piratų istorija.
Natalija Zvonkė. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Tai konfidenciali informacija“, – paklausta, kokią sumą gavo už filmavimąsi projekte „Rožių kerai“, nukerta 26 metų atlikėja. Televizijos projekte „Rožių kerai“ N.Zvonkė leidosi narstoma po kaulelį, tačiau tai grupės „Yva“ lyderės visai netrikdė.

„Nematau tame nieko bloga, esame apkalbinėjami už akių, o čia buvo proga iš savo kolegių bei žinomų pramogų pasaulio vyrų išgirsti tiesą. Tačiau man svarbiau – ne sužinoti, ką apie mane galvoja, bet išmokti tinkamai sureaguoti į kritiką. Neslėpsiu, mėgstu kartais ant žmonių paloti, bet labai stengiuosi šios savybės atsikratyti. Nesuprantu kitų projekto dalyvių, kurios nuolat bambėjo dėl to, kad yra apšnekamos, – visai neaišku, ko jos į tą projektą ėjo?“ – klausė Natalija.

Moteris pritaria nuomonei, kad bloga reklama – taip pat reklama.

„Gal pradedančiai žvaigždei tokia taktika ir naudinga, tačiau man visai nereikia, kad mane drabstytų purvais. Deja, merginų grupei tapti populiariai be skandalų praktiškai neįmanoma, taip jau priimta: kuo šlykščiau kalba ir kuo skandalai banalesni, tuo grupė populiaresnė. O jei dar popgrupės atlikėja pakabina krepšininką, tuomet straipsniai ir viršeliai garantuoti! Šiuo atžvilgiu „Yva“ labai nemadinga grupė“, – žurnalui „Klubas“ teigė atlikėja.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis